کد خبر : 1388574 | 29 دی 1395 ساعت 17:31 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

قصد مصدومیت بازیکن حریف را نداشتم

رضایی: از ذوب آهنی ها عذرخواهی می کنم

مهاجم تیم سایپا می گوید متاسف است که باعث مصدومیت بازیکن حریف شده و امیدوار است او هرچه زودتر به میادین بازگردد.

رضایی: از ذوب آهنی ها عذرخواهی می کنم

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا رضایی پس از دیدار تیم های سایپا و ذوب آهن می گوید: می دانستیم بازی سختی را پیش رو داریم و به همین دلیل سعی کردیم تا این تیم را به طور کامل مورد ارزیابی قرار دهیم، بهرحال ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب لیگ است، آنها خیلی هماهنگ و یکدست هستند، به همین دلیل کار سختی در برابر این تیم داشتیم.

مهاجم سایپا در رابطه با تغییرات این تیم گفت: تیم ما هم در شرایطی قرار گرفته که نسبت به ابتدای لیگ تغییرات زیادی را در خود می بیند، ما با تمریناتی که انجام می دهیم در حال رسیدن به انسجام خوبی هستیم، همانطور که همه دیدند در دیدار برابر پرسپولیس روی یک غفلت گل خوردیم و به همین دلیل در بازی های اخیر به دنبال این هستیم که در ابتدا گل نخوریم.

 

او ادامه داد: خوشبختانه در این 2 بازی گذشته توانستیم فوتبال یک دستی را ارائه دهیم. با توجه به اینکه پایین جدول هستیم و بچه‌ها استرس دارند یک مقدار شرایطمان سخت‌تر هم می‌شود. باید باهوش بازی کنیم و لحظه به لحظه تمرکز داشته باشیم.

رضایی در رابطه با تکل خشن خود و مصدومیت بازیکن حریف گفت: متاسفم که تکل من باعث مصدومیت بازیکن حریف شد، من تعجب کردم که دیدم به خاطر خطای من این اتفاق افتاد، قصد مصدوم کردن کسی را نداشتم و به همین دلیل به سرمربی ذوب‌آهن هم گفتم از طرف من عذرخواهی کند. در حال حاضر خودم خیلی ناراحت هستم، چون پایم لیز خورده بود نمی‌توانستم دیگر کاری کنم، امیدوارم هرچه زودتر به میادین بازگردد.

دیدگاه‌ها