کد خبر : 1388579 | 29 دی 1395 ساعت 17:40 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

ما نباید امتیازات بازی های دیگر را از دست دهیم

مظاهری: سایپا به خوبی دفاع کرد

دروازه بان تیم ذوب آهن می گوید در بازی برابر سایپا می توانستند خود را به عنوان تیم برنده دیدار معرفی کنند اما به دلیل دفاع خوب تیم سایپا به این نتیجه نرسیدند.

مظاهری: سایپا به خوبی دفاع کرد

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری پس از دیدار تیمش در برابر سایپا و تساوی برابر این تیم گفت: سایپا تیم قابل احترامی است و در این بازی به خوبی دفاع کردند، بازی خوبی در برابر این تیم انجام دادیم و می توانستیم در برابر آنها به برتری برسیم، ما هدف مهمی داریم که باید به آن برسیم و به همین دلیل در بازی های آینده نباید امتیاز از دست بدهیم.

او ادامه می دهد: سایپا تیم خوبی است، حسین فرکی سرمربی من هم بوده و امیدوارم به زودی بتواند با این تیم به نتایج مورد نظر خود برسد و در جدول نیز به رده ای که لیاقتش را دارند برسند.

 

گلر ملی پوش ذوبی ها در رابطه با دیدار برابر فولاد خوزستان می گوید: فولادی ها در بازی های اخیر توانستند نتایج خوبی را به دست بیاورند، اینکه آنها در بازی امروز برابر پرسپولیس شکست خوردند باعث می شود تا بازی برابر ذوب آهن تمام تلاش خود را به کار ببندند تا باز هم روند پیروزی های خود را آغاز کنند بنابراین بازی سختی را در برابر این تیم خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها