کد خبر : 1389502 | 03 بهمن 1395 ساعت 14:15 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

چرا زیدان از مصدومیت ها کلافه شده؟ (عکس)

زیدان، سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پس از بازی با مالاگا صراحتا گفت که از افزایش تعداد مصدومان تیمش به ستوه آمده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز گذشته بدون بیل، په په، کوئنترائو، کارواخال و خامس به مصاف مالاگا رفت و 2-1 به پیروزی دست یافت. کهکشانی ها در این بازی مارسلو  را نیز از دست دادند و مودریچ و رونالدو نیز با مصدومیت جزئی زمین را ترک گفتند.

مصدومیت مارسلو به نظر شدیدتر بود و احتمالا تا یک ماه به دور از میادین خواهد بود. مودریچ نیز پیش بینی می شود بازی روز چهارشنبه برابر سلتا را از دست بدهد. رونالدو نیز قرار است تست پزشکی بدهد تا مشخص شود مصدومیت او تا چه اندازه است.

 

 

1175037

 

 

زیدان در نشست خبری پس از بازی کلافه به نظر می رسید و نگران افزایش تعداد مصدومان تیمش در آستانه بازی حساس برگشت با سلتا در یک چهارم کوپا دل ری بود. رئال در حال حاضر دو مدافع راست و چپ اصلی خود را در اختیار ندارد؛ ضمن اینکه حضور مودریچ نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. بازی رفت را هم در برنابئو به سلتا 1-2 واگذار کرده است.

 

 

1174895

 

1160253

 

1174578

 

 

در 19 هفته ای که از لالیگا گذشته، شاهد 26 مصدومیت مختلف در رئال مادرید بوده ایم که آماری عجیب و نگران کننده است. هنوز یک نیم فصل باقیمانده و به جز ماریانو، کاسیا، ینیز، آسنسیو و ناچو، دیگر بازیکنان رئال حداقل یک مصدومیت را تجربه کرده اند.

در این میان تاریخ بازگشت بیل هنوز مشخص نیست، په په هنوز به تمرینات گروهی بازنگشته، حضور کوئنترائو یک خط در میان است و کارواخال و مارسلو نیز باید امیدوار باشند که به بازی با ناپولی که یک ماه دیگر برگزار خواهد شد برسند.

دیدگاه‌ها