کد خبر : 1390185 | 05 بهمن 1395 ساعت 16:15 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا:

حمله هماهنگ رسانه های بارسلونا به رئال

مارکا در گزارشی ویژه از حمله هماهنگ رسانه های بارسلونا به رئال نوشت. موندودپورتیوو و دیاریو اسپورت، دو صفحه شماره امروز خود را به اشتباهات داوری به سود رئال اختصاص داده اند.

حمله هماهنگ رسانه های بارسلونا به رئال

 به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که رئال با بحران مصدومیت بازیکنان کلیدی اش روبه رو شده و از 4 بازی گذشته اش تنها یک برد به دست آورده، رسانه های بارسلونا فرصت را مغتنم شمرده و در صدد ایجاد فشار روانی روی کهکشانی ها بر آمده اند.

 

 

1175695

 

 

در واقع گل آفساید راموس به مالاگا در بازی روز شنبه که به اشتباه پذیرفته شد، در کنار دیگر اشتباهات داوری چند وقت اخیر که به سود رئال تمام شده، بهانه خوبی برای ایجاد جو روانی منفی علیه رئال از سوی رسانه های بارسلونا شده است.

 

 

1174872

 

 

برای مثال در گزارش موندودپورتیوو آمده است که اگر اشتباهات داوری نبود، رئال 8 امتیاز کمتر از حالا داشت و بارسا 4 امتیاز بیشتر. بدین ترتیب بارسا به جای رئال در صدر جدول قرار می گرفت.

 

اشتباهات داوری به سود رئال:

گل آفساید موراتا به سلتا که برای رئال دو امتیاز در پی داشت.

اخراج نشدن راموس برابر اسپانیول و دو پنالتی ای که به ضرر رئال اعلام نشد، برای کهکشانی ها دو امتیاز به دنبال داشت.

در پیروزی 3-2 رئال بر لاکرونیا، راموس قبل از گلزنی باید به خاطر هل دادن سیدنی اخراج می شد. این اشتباه دو امتیاز برای رئال به همراه داشت و آخرین نمونه نیز بازی با مالاگا بود که در بالا ذکر شد و رئالی ها دو امتیاز سود بردند.

 

 

1175694

 

 

اشتباهات داوری به ضرر بارسا در بازی مقابل سلتا، مالاگا و ویارئال نیز در این گزارش قید شده است؛ ضمن اینکه بارسا به ادعای موندودپورتیوو تنها در بازی با سوسیداد از داوری سود برده است.

 

نکته عجیب اینکه در گزارش موندودپورتیوو و اسپورت، هیچ اشاره ای به ال کلاسیکو و پنالتی واضح ماسکرانو روی لوکاس واسکز و گل آفساید سوارز نشده است؛ یا گل آفساید همین بازیکن به والنسیا و پنالتی ای که در خارج از وقت قانونی به سود بارسا در مستایا گرفته شد و مسی با گل کردن آن تساوی را با پیروزی عوض کرد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها