کد خبر : 1390427 | 06 بهمن 1395 ساعت 15:48 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

صاحب جمعی:

جوانگرایی بهترین اتفاقی بود که برای استقلال افتاد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: جوانگرایی اتفاق خوبی بود که در استقلال افتاد. اما یادمان باشد که در بازی‌های بزرگ و حساس باید با احتیاط بیشتری از بازیکن جوان استفاده کرد.

جوانگرایی بهترین اتفاقی بود که برای استقلال افتاد

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، پیمان صاحب جمعی در خصوص پیروزی تیم آبی پوشان در آبادان گفت: همه از تماشای نمایش دلپذیر بازیکنان جوان لذت بردند و طبیعی است من هم که سرمربی تیم امید همین باشگاه هستم بیشتر از سایرین لذت بردم چرا که بسیاری از بازیکنان تیم های پایه ما در این بازی به میدان رفتند.

 

سرمربی تیم امید استقلال گفت: بازی خوبی از آبی پوشان شاهد بودیم و یک پیروزی بی دردسر برای این تیم به دست آمد. جوانگرایی بهترین اتفاقی بود که برای تیم بزرگ استقلال افتاد اما منصوریان باید هوشیار باشد که استفاده از این همه بازیکن جوان یکجا ممکن است بعضی مواقع تاوان در بر داشته باشد. مربی که با این وسعت جوانگرایی می‌کند باید آمادگی این تاوان را داشته باشد. طبیعی است که در یکسری بازی‌های بزرگ مثل دربی یا بازی با السد قطر نمی توان از تعدادی از این بازیکنان جوان استفاده کرد.

 

وی گفت: یکی از نقاط ضعف آبی پوشان این است که در هر بازی نسبت به بازی های قبلی دستخوش تغییرات شده است تا جایی که به نظر می‌رسد کادر فنی هنوز به بازیکنان مورد اعتماد و ترکیب اصلی‌اش نرسیده باشد.

 

صاحب جمعی در خصوص حضور سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در یکی از بازی های تیم امید استقلال گفت: فراز کمالوند دوست من است و برای تماشای بازیکنان پایه باشگاه ما آمده بود. بازیکنان ما خیلی خوشحال شدند که توسط مربیان لیگ برتری دیده شدند و همین حضور ایشان در تمرین ما باعث شد تا انگیزه این بازیکنان بالا رود. من از آقای کمالوند تشکر می کنم که سری به تیم امید استقلال زدند. ضمن این که همچنان منتظرم آقای منصوریان هم سری به تیم های پایه و به خصوص تیم امید ما بزنند.

دیدگاه‌ها