کد خبر : 1391499 | 10 بهمن 1395 ساعت 13:02 | 79.1K بازدید | 0 دیدگاه

فیصل شایسته سکوهای پیکان را پر می‌کند؛

کاپیتان تیم ملی افغانستان به پیکان پیوست

فیصل شایسته کاپیتان تیم ملی افغانستان به‌عنوان اولین بازیکن تیم افغانستانی ایران قرارداد خود را با باشگاه پیکان به مدت یک سال و نیم امضا کرد.

کاپیتان تیم ملی افغانستان به پیکان پیوست

به گزارش خبرنگار "ورزش سه" شایسته که سابقه بازی در تیم ملی پایه هلند و در رده باشگاهی در باشگاه‌های هیرنوین باشگاه کنونی رضا قوچان نژاد و توئینته هلند را در کارنامه دارد.


شایسته همچنین توانست سال گذشته عنوان برترین و محبوب‌ترین ورزشکار کشور افغانستان را در میان رقبای خود در رشته‌های بوکس و کریکت را تصاحب کند.


مدیر برنامه این بازیکن در مورد پیوستن فیصل شایسته به پیکان گفت: فیصل یکی از بازیکنان نامدار افغانستان است همین شب گذشته با توجه به اینکه فیصل بدون سروصدا به ایران آمد اما هواداران او از افغانستان به استقبالش آمدند.

 

1176764


وی در ادامه افزود: فیصل یک بازیکن بسیار حرفه‌ای است او توانسته در سن 26 سالگی در میان بازیکن مطرح افغان بازوبند کاپیتانی را تصاحب کند فیصل همچنین فوتبال خود را از پایه در هلند سپری کرده این نشان می‌دهد که از بار فنی قابل قبولی برخوردار است.


وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود جذب فیصل علاوه بر کمک فنی به پیکان نیم نگاه جلالی به جذب هوادار نیز هست گفت: همانطور که گفتم مجیدجلالی از لحاظ دید فنی وآماری 3 بازی کامل از این بازیکن را مشاهده کرد سپس نتیجه را اعلام کرد مطمئناً باشید اگر هدف اول جذب هوادار بود بدون آنالیز بازی‌های او و صرفاً با توجه به محبوبیت او این بازیکن را جذب می‌کرد.


همچنین فیصل تا دو روز قبل از قرارداد با پیکان پیشنهادات رسمی از لیگ دو هلند و سوپر لیگ مالزی داشت.

مرتاض در خاتمه افزود: شاید مردم ایران شناختی از فوتبال افغانستان نداشته باشند آنها سیر صعودی بسیار خوبی را سپری کردند بازیکنان زیادی در اروپا دارند که اخیراً یکی از آنها با باشگاه فرانکفورت باشگاه اسبق احسان حاج صفی قرارداد امضا کرد بازیکنان شاغلی در لیگ‌های معتبر اروپایی دارند و در آینده از آنها بیشتر خواهید شنید.

دیدگاه‌ها