کد خبر : 1392488 | 14 بهمن 1395 ساعت 00:22 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

توقف خانگی منچستریونایتد برابر هال سیتی

منچستریونایتد در دیداری خانگی مقابل هال سیتی با تساوی 0-0 متوقف شد و فرصت کاهش فاصله با سایر مدعیان را از دست داد.

توقف خانگی منچستریونایتد برابر هال سیتی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو می توانستند از توقف چلسی، لیورپول، آرسنال و تاتنهام در دیدارهای دیشب استفاده کنند و فاصله شان با صدرنشینان را کاهش بدهند اما در نهایت مقابل هال سیتی به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقایق ابتدایی به گل برسد اما تکل به موقع مدافع هال، دروازه این تیم را بسته نگه داشت.

 

برتری یونایتدها ادامه داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. پس از اینکه برای دقایقی بازیکنان هال سیتی از لاک دفاعی خارج شدند، در دقایق پایانی بار دیگر حملات شیاطین سرخ شدت گرفت و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی باعث شد تا آنها به گل نرسند و به این ترتیب، نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد.

 

1177579

 

در دقیقه 54 روی پاس خوب پوگبا، زلاتان پشت مدافعان حریف صاحب موقعیت شد اما نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند.

 

برتری یونایتد ادامه داشت و بازیکنان این تیم چند موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند اما باز هم قفل دروازه هال سیتی باز نشد.

 

در دقیقه 74 منچستریونایتد صاحب یک موقعیت خوب شد اما باز هم واکنش خوب دروازه بان هال سیتی، دروازه این تیم را بسته نگه داشت.

 

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند اما علی رغم موقعیت های خوبی که ایجاد شد، گلی به ثمر نرسید و بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها