کد خبر : 1393003 | 16 بهمن 1395 ساعت 12:01 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

کیومرث هاشمی: تابع تصمیم وزارت امور خارجه هستیم

رئیس کمیته ملی المپیک درباره عدم صدور ویزا برای تیم ملی کشتی آمریکا گفت: این تصمیم وزارت امور خارجه بود. با در نظر گرفتن همه جوانب اتخاذ شد و باید آن را اجرا کرد.

کیومرث هاشمی: تابع تصمیم وزارت امور خارجه هستیم

به گزارش "ورزش سه"، کیومرث هاشمی با حضور در مراسم تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان‌های امام خمینی درباره عدم صدور ویزا برای اعضای تیم ملی کشتی آمریکا جهت حضور در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد کرمانشاه گفت: این تصمیم وزارت امور خارجه بود. با در نظر گرفتن همه جوانب اتخاذ شد و باید آن را اجرا کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه تصمیم اتخاذ شده جهت عدم صدور ویزا برای کشتی‌گیران آمریکایی درواقع اقدامی متقابل به حساب می‌آید، تصریح کرد: آمریکایی‌ها چنین کاری را نه تنها با شهروندان ایرانی مقیم آمریکا انجام دادند، بلکه در مورد اعضای تیم ملی تیر و کمان را نیز این برخورد را داشتند؛ طوری که برای آنها جهت حضور در رقابت‌های جام جهانی داخل سالن، ویزا صادر نشده است.

 

رئیس کمیته ملی المپیک تأکید کرد: این حرکتی بود که دولت آمریکا انجام آن را شروع کرد و مسئولان ایران در مورد آن اقدام متقابل داشتند.

 

هاشمی در مورد اینکه این موضوع آیا میزبانی ایران را با مشکل مواجه می‌کند یا خیر؟ تأکید کرد: من در جریان جزئیات میزبانی نیستم چرا که تمام مراحل کار توسط فدراسیون انجام شده بود.

 

دیدگاه‌ها