کد خبر : 1393523 | 18 بهمن 1395 ساعت 11:13 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

دیوسالار: آرامش داریم و 6 امتیاز می‌گیریم!

مدافع صبای قم عنوان می‌کند با آرامشی که در تیم‌شان حاکم شده می‌توانند از بازیِ 6 امتیازی با سیاه جامگان سربلند بیرون بیایند.

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا دیوسالار درمورد شرایط صبا قبل از بازی با سیاه جامگان گفت: بعد از برد مهمی که فقط با یک جلسه تمرین، همراه با نمایش بدون نقص و هماهنگ برابر ذوب‌آهن داشتیم و به پیروزی رسیدیم وضعیت تیم از نظر روحی خیلی بهتر شد و با نزدیک شدن امتیاز با تیم‌های بالاتر از خودمان، حالا با آرامش بیشتری کارمان را دنبال می‌کنیم.

 

1178501


او ادامه داد: شناخت خوبی از سیاه جامگان داریم و از نظر فنی اصلا به جایگاه جدولی آنها توجهی نمی‌کنیم چون تنها هدف ما در تمام بازی‌های دور برگشت پیروزی است؛ همانطور که مقابل تیم‌های خوب پرسپولیس و ذوب‌آهن عملکرد قابل قبولی داشتیم، سیاه جامگان را هم دست کم نمی‌گیریم و تمام تلاشمان را برای کسب سه امتیاز خواهیم کرد.


مدافع صبا اضافه کرد: مردم قم در بازی با پرسپولیس نشان دادند به فوتبال علاقه دارند؛ از همه آنها می‌خواهم تا پایان فصل و مسابقه پیش رو با سیاه جامگان از تیم شهرشان حمایت کنند تا با پشتیبانی آنها و تلاش همه مجموعه تیم به موفقیت برسیم؛ امیدوار هستیم با تدبیر آقای مرفاوی سیاه جامگان را شکست دهیم و از این بازیِ 6 امتیازی سربلند بیرون بیاییم.

دیدگاه‌ها