کد خبر : 1394717 | 22 بهمن 1395 ساعت 19:22 | 84.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه ساخت و ساز استقلال با معماری منصوریان

سرمربی آبی ها مسیر رو به رشد استقلال را با جدیت در تمرینات و استفاده از ستاره های جوان پیش می برد.

به گزارش "ورزش سه"، رابطه خوب منصوریان با بازیکنان جوان و اعتماد او به این بازیکنان بی توجه به ریسک بالای این کار اتفاقی است که باعث شده تا استقلال در هفته های گذشته روی متفاوتی از خود به نمایش بگذارد. سرمربی جوان آبی ها که احساس می کند مسیر درستی برای پیشرفت انتخاب کرده، این راه را نسبت به نیم فصل اول با قدرت و البته جدیت بیشتری پی گرفته است.


منصوریان که حضور او در استقلال برای شروع کار نسل جدید مربیان آبی ها یک گام رو به جلو بود، با جوانگرایی که در استقلال در دستور کار خود قرار داده، نسل جدیدی از ستاره ها را به هواداران هدیه داده اما تمرینات آبی ها در هفته های گذشته نشان می دهد این مسیر همچنان ادامه دارد.


سرمربی جوان آبی ها در تمرینات آبی پوشان در کنار بازیکنان در آیتم های تمرینی حاضر می شود، در کنار آنها می دود و اگر به بازیکنی برای حضور در فوتبال درون تیمی نیاز باشد، منصوریان به یاد دوران جوانی اولین گزینه برای پا به توپ شدن است. منصوریان در تمرین روز جمعه استقلال نیز که بازیکنان همچنان خستگی را در ساق های خود احساس می کردند، از اولین تا آخرین آیتم در کنار بازیکنان حاضر بود و با شوخی های بی پایان خود تلاش می کرد تا حال استقلال را برای بازی بزرگ خوب کند. منصوریان در هنگام گرم کردن بازیکنان گاهی جلوتر و گاهی در کنار آبی پوشان حضور داشت تا انرژی همیشه مثبت خود را اینگونه به تیم انتقال دهد. او که برای ادامه حضور در استقلال برنامه دارد، در این جلسه تمرینی مانند گذشته چند بازیکن جوان را احضار کرده بود و در ابتدای تمرین دقایقی خصوصی با آنها صحبت کرد.


تمامی رفتارهای منصوریان نشان می دهد که ساخت و ساز در استقلال برای سالهای آینده همچنان ادامه دارد و منصوریان با این روند معمار استقلال جدید خواهد بود؛ استقلالی جوان، فانتزی، سرعتی و تماشاگر پسند که رسیدن به رویا را دنبال می کند.

 

1179584

 

1179585


عکس: رضا سعیدی پور

 

دیدگاه‌ها