کد خبر : 1395535 | 25 بهمن 1395 ساعت 16:40 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

پاری سن ژرمن؛ شکار مورد علاقه نیمار

از زمان شکل گیری مثلث MSN در بارسا، پاری سن ژرمن 4 بار مقابل بارسلونا قرار گرفته و بیش از همه از ناحیه نیمار ضربه خورده است.

پاری سن ژرمن؛ شکار مورد علاقه نیمار

به گزارش "ورزش سه"، فردا از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، پاری سن ژرمن میزبان بارسلونا خواهد بود. دیداری حساس و تا حدی تکراری در سال های اخیر. در تقابل این دو تیم، همواره بارسا موفق تر عمل کرده و به دور بعد صعود کرده است. حال باید دید امسال چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

 

1180396

 

 

پاریسی ها می دانند که مصاف با بارسا به مانند رفتن به دندانپزشکی است و دردکشیدن، یک امر مسلم. بیش از همه نیز آنها از نیمار هراس دارند؛ چرا که از سال 2014 نیمار در هر 4 مصاف بین دو تیم گلزنی کرده است. او با زدن 5 گل به PSG، بیشترین زهر را به تیم پاریسی ریخته است.

 

با وجود اینکه سوارز در آخرین رویارویی دو تیم در پارک دو پرنس با زدن دو گل بیشترین نقش را در حذف PSG در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 2014-2015 داشت، در پاریس بیش از همه نگران نیمار هستند.

فوق ستاره برزیلی بارسا که در این فصل راندمان گلزنی چندان خوبی نداشته، اگر بتواند خود را به سطح مسی و سوارز برساند، بی شک پاری سن ژرمن فردا، شب سختی در پیش خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها