کد خبر : 1396374 | 28 بهمن 1395 ساعت 19:30 | 59.6K بازدید | 0 دیدگاه

عصیان حاج‌صفی در آزادی

کاپیتان سپاهان روز پرحاشیه‌ای را مقابل پرسپولیس و هواداران پرشمارش تجربه کرد. روزی پر از تلخی و عصیان.

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج‌صفی در روزی که امیدوار بود به عنوان کاپیتان سپاهان نقش کلیدی در برتری تیمش مقابل صدرنشین لیگ داشته باشد تا زردپوشان نصف جهان از بحران‌های چند هفته گذشته فاصله بگیرند روز تلخی را مقابل هواداران پرشمار پرسپولیس در آزادی تجربه کرد. روزی که با عصیان او توام شد تا داور با کارت قرمز کاپیتان سپاهان را از زمین اخراج کند. 

 


حاج‌صفی که همچون سایر هم‌تیمی‌هایش روز پرفروغی نداشت، در دقیقه 85 در یکی از کلیدی‌ترین صحنه‌های بازی در برخوردی با مهدی طارمی باعث شد داور یکی از تصمیمات مشکوک خود در این بازی را بگیرد و پنالتی دوم را به پرسپولیسی‌ها اعطا کند. در اینکه این خطا واقعا پنالتی بود یا نه کارشناسان داوری بهتر می‌توانند نظر بدهند اما هرچه بود باعث شد تا حاج‌صفی از کوره در برود و با گرفتن دومین کارت زرد و اعتراضاتش به داور از زمین اخراج شود. 


کاپیتان سپاهان در حالی در آزادی عصیان کرد که این تیم در بازی بعد خود باید در دربی حساس نصف جهان به مصاف رقیب همشهری برود. جدالی که او نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. 

 


حاج‌صفی در لحظه‌ای که قصد داشت زمین را ترک کند مدام به اکبریان داور بازی می‌گفت:«خدا آن بالاست» طعنه‌ای معنادار به تصمیمی که این داور در اعلام ضربه پنالتی روی برخورد او با مهدی طارمی گرفته بود.

دیدگاه‌ها