کد خبر : 1396820 | 30 بهمن 1395 ساعت 12:32 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

فیفا استعلام گرفت و توضیحات خود را ارائه کردیم

سهرابی: مانوئل حسابش را مسدود کرد!

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی اعتقاددارد مانوئل فرناندز به صورت غیرقانونی با باشگاه اسپانیایی قرارداد بسته و باید پاسخگوی اقدامش باشد.

سهرابی: مانوئل حسابش را مسدود کرد!

میرمعصوم سهرابی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره عقد قرارداد مانوئل فرناندز با یک تیم اسپانیایی اظهار داشت: «قراردادی که فرناندز امضا کرده قانونی و رسمی نیست. اکنون او درخواستITC  کرده و ما از صدور ITC خودداری می کنیم چون مانوئل بازیکن ما است و برای رسیدن به حق و حقوق قانونی خود پیگیر هستیم. ما به فرناندز نیاز داریم و باید برگردد.»


وی ادامه داد: «مانوئل از نیم فصل از ما درخواست رضایتنامه کرد اما وقتی که با درخواستش مخالفت کردیم، متاسفانه بهانه آورد و حسابش را مسدود کرد تا نتوانیم مبلغی واریز کنیم. با همین بهانه هم ایران را ترک کرد.»


مدیرعامل ماشین سازی همچنین گفت: «وقتی ما ITC فرناندز را صادر نکردیم، فیفا نامه ای به باشگاه زد و استعلام گرفت که چرا این اتفاق رخ نداده؛ توضیحات کامل خود را ارائه کردیم و دلایل را نوشتیم. او غیرقانونی با باشگاه اسپانیایی قرارداد بسته و اگر می خواست به این تیم برود باید رضایتنامه می گرفت. 


سهرابی درباره آینده ماجرای ماشین سازی و مانوئل افزود: «ما در این پرونده شاکی هستیم، او یا باید به تیم ما برگردد و بازی کند و اگر نیاید باید غرامت بدهد. چطور بازیکنان خارجی وقتی یکروز پولشان دیر می شود، اعتراض می کنند و پرونده شان را به فیفا می برند؟ ما هم باید پیگیر حق و حقوق خود باشیم.»

دیدگاه‌ها