کد خبر : 1399626 | 11 اسفند 1395 ساعت 00:08 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی یووه مقابل ناپولی در نیمه نهایی کوپا ایتالیا

یوونتوس با پیروزی 3-1 مقابل ناپولی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا، گام بلندی به سوی دیدار نهایی برداشت.​​​​​​​

پیروزی یووه مقابل ناپولی در نیمه نهایی کوپا ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا ناپلی ها با گل خوسه کایخون پیش افتادند در ادامه شاگردان مکس آلگری سه بار دروازه حریف را باز کردند و به یک پیروزی شیرین دست پیدا کردند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 11 ایجاد شد اما ضربه دیبالا نتوانست په په رینا را مغلوب کند.

 

حملات دو تیم ادامه داشت و هر دو تیم موقعیت های خوبی روی دروازه هم داشتند تا اینکه در دقیقه 36، خوسه کایخون، ناپولی را پیش انداخت.

 

پاس عالی لورنزو اینسینیه به دهانه دروازه یوونتوس، با ضربه خوب کایخون، حساب کار را 1-0 کرد.

 

یوونتوس خیلی زود می توانست کار را به تساوی بکشد اما تکل خوب آلبیول روی پاس ایگواین، مانع از باز شدن دروازه ناپولی شد.

 

حملات یووه ادامه پیدا کرد و این تیم در آخرین ثانیه های نیمه اول هم یک موقعیت بسیار خوب به دست آورد اما واکنش های عالی رینا، مانع از گلزنی آنها شد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را یوونتوس بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی رسید. خطای کولیبالی روی دیبالا، یک ضربه پنالتی نصیب یوونتوس کرد. خود این بازیکن آرژانتینی پشت توپ ایستاد و برخلاف جهت حرکت رینا، توپ را تبدیل به گل کرد.

 

 

1184254

 

 

حملات یوونتوس بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و این تیم یکی دو موقعیت خوب را از دست داد تا اینکه در دقیقه 64 توسط ایگواین به گل دوم رسید.

 

روی یک ارسال به محوطه جریمه ناپولی، توپ با ضربه سر کیه لینی به ایگواین رسید و او هم با یک ضربه والی، کار را تمام کرد.

 

برتری یوونتوس ادامه داشت و این تیم در دقیقه 68 به گل سوم رسید. این بار خطای رینا روی کوادرادو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. این بار هم دیبالا پشت ضربه قرار گرفت و با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

 

 

1184255

 

 

بعد از این گل بازیکنان ناپولی از لاک دفاعی خارج شدند و تلاش کردند در همین دیدار رفت اختلاف را کاهش بدهند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با برتری 3-1 یوونتوس به پایان رسید.

دیدگاه‌ها