کد خبر : 1399878 | 12 اسفند 1395 ساعت 01:07 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی مقتدرانه بایرن مقابل شالکه در جام حذفی

بایرن مونیخ با پیروزی 3-0 مقابل شالکه، به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان صعود کرد.

پیروزی مقتدرانه بایرن مقابل شالکه در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان کارلو آنچلوتی کاملا برتر از حریف نشان دادند و در نهایت توانستند با یک پیروزی مقتدرانه، راهی مرحله بعد دی اف بی پوکال شوند.

 

بایرن بازی را هجومی آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که روبرت لواندوفسکی گل اول را به ثمر رساند. روی پاس عمقی ریبری بود که لواندوفسکی با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه چیپ، کار را تمام کرد.

 

بعد از این گل بازیکنان میهمان برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند اما تیم میزبان خیلی زود بار دیگر بر بازی مسلط شد و در دقیقه 16 به گل دوم رسید. این بار لواندوفسکی در نقش گلساز ظاهر شد و روی ارسال خوب او، تیاگو آلکانتارا با ضربه سر کار را تمام کرد.

 

 

1184451

 

 

حملات بایرن بعد از این گل هم ادامه داشت و بعد از یکی دو موقعیت خوب، لواندوفسکی در دقیقه 29، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

 

این بار هم ریبری در متن حرکت بود و با یک پاس خوب رو به عقب برای لواندوفسکی، این مهاجم لهستانی را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک بغل پای دیدنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

 

1184450

 

 

 

برتری بایرنی ها در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه داشت اما موقعیت خطرناک دیگری روی دروازه ها ایجاد نشد و نیمه اول با همان سه گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم هم با حملات بایرنی ها آغاز شد و چیزی نمانده بود که این تیم در همان دقایق ابتدایی به گل چهارم برسد اما مدافعان شالکه مانع از گلزنی روبن شدند.

 

برتری بازیکنان بایرن ادامه داشت اما کم دقتی آنها در زدن ضربات نهایی، مانع از باز شدن دروازه آنها می شد.

 

در دقیقه 78، هولگر باداشتوبر که برای اولین بار بعد از جدایی از بایرن، مقابل تیم سابقش بازی می کرد، با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا شالکه 10 نفره شود.

 

در دقایق پایانی هم بایرن تیم برتر میدان بود اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان سه گل نیمه اول به پایان رسید.

دیدگاه‌ها