کد خبر : 1400472 | 14 اسفند 1395 ساعت 17:06 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه‌های استقلال - سیاه‌جامگان

دیدار دو تیم استقلال و سیاه جامگان در هفته بیست و سوم لیگ برتر در حالی کمتر از یک ساعت دیگر آغاز می شود که تماشاگران کمی از این بازی استقبال کرده اند.

حاشیه‌های استقلال - سیاه‌جامگان

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر چیزی حدود 500 هوادار در استادیوم آزادی حضور دارند و مشغول تشویق استقلال هستند.


*سیدحسینی دروازه بان جوان استقلال اولین بازیکنی بود که وارد زمین شد و تماشاگران به شدت او را تشویق کردند. حسینی در غیاب مهدی رحمتی امروز از دروازه استقلال محافظت خواهد کرد.


* تماشاگران استقلال بعد از ورود بازیکنان به زمین به شدت تک تک آنها را تشویق کردند تا پیش از شروع بازی به بازیکنان تیم شان روحیه بدهند.


* بازیکنان سیاه جامگان حدود 10 دقیقه دیرتر از بازیکنان استقلال وارد زمین شدند و در حال حاضر مشغول گرم کردن بدن های خود شدند.


* میلاد میداوودی بازیکن سابق استقلال پیش از شروع بازی به شدت از سوی هواداران تشویق شد و به نوعی هواداران استقلال از او بابت زحمتاش در 3 فصلی که در استقلال بود تشکر کردند.

 

* در حال حاضر داوران پیش از شروع بازی در خط نیمه زمین در حال گرم کردن بدن های خود هستند تا بتوانند امروز قضاوت خوبی داشته باشند.

 

*تماشاگران با سر دادن شعار «کاوه 30 ثانیه» از گل کاوه رضایی در ثانیه 30 بازی با التعاون تشکر می کنند و سعی می کنند به مهاجم نیمکت نشین تیم شان روحیه بدهند.

 

*میلاد میداوودی پیش در هنگامی که بازیکنان دو نیم بدن های خود را گرم می کردند، با بازیکنان استقلال برخورد بسیار گرمی داشت و در کنار خط نیمه با بعضی از بازیکنان استقلال خوش و بش کرد.

 

*بازیکنان دو تیم بعد از حدود 40 دقیقه تمرین دقایقی پیش زمین آزادی را ترک کردند تا خود را برای مراسم آغاز مسابقه آماده کنند.


* در فاصله 30 دقیقه مانده به شروع بازی کمتر از 2 هزار هوادار در آزادی حضور دارند که این موضوع با توجه به نتایج خوب استقلال در هفته های گذشته کمی عجیب به نظر می رسد.

 

*علیرضا منصوریان پیش از شروع بازی به شدت از سوی هوادارن استقلال تشویق شد و او با رفتن به سمت سکوها روی نیمکت تیم خود نشست.


* اکبر میثاقیان در هنگام تلاوت قرآن مجید وارد زمین آزادی شد و به همین دلیل در گوشه ای از زمین ایستاد و بعد از آن روی نیمکت تیم خود نشست.


*علیرضا منصوریان قبل از شروع بازی به استقبال میثاقیان رفت و برخورد بسیار گرمی با او داشت.

 

*مهدی رحمتی و محمد خرمگاه که به دلیل محرومیت حضور در زمین و روی نیمکت را از دست داده اند، با حضور در ورزشگاه آزادی بازی را از نزدیک تماشا می کنند.

 


 

دیدگاه‌ها