کد خبر : 1401402 | 18 اسفند 1395 ساعت 10:04 | 26.3K بازدید | 2 دیدگاه

مقابل فولاد 3 امتیاز را می خواهیم

شفیعی: شرایط مهیا شود، 5 ساله تمدید می‌کنم

مدافع تیم تراکتورسازی اعلام کرد علاقه مند است در این تیم به کارش ادامه دهد اما مسئولان باشگاه باید شرایط را برای تمدید قرارداد مهیا کنند.

شفیعی: شرایط مهیا شود، 5 ساله تمدید می‌کنم

خالد شفیعی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط تیمش قبل از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: «شرایط مان خوب است؛ تمرینات منظمی را دنبال می کنیم و همه چیز خوب پیش می رود. متاسفانه در بازی با سایپا بدشانس بودیم و با وجود اتفاقات عجیبی که در جریان بازی رخ داد اما می توانستیم برنده از زمین خارج شویم. واقعا حیف شد ولی تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم در آینده نتایج بهتری را رقم بزنیم.»


وی ادامه داد: «روز جمعه بازی دشواری با فولاد خوزستان داریم. فولاد تیم قدرتمندی است که بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارد. کارمان واقعا سخت خواهد بود اما هدفی جز 3 امتیاز نداریم. باید در اهواز پیروز شویم و دل هواداران را شاد کنیم.»


مدافع تراکتورسازی با اشاره به شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: «فکر می کنم کارمان برای قهرمانی بسیار سخت شده است. نباید خودمان را شانس اول قهرمانی بدانیم اما با این حال کاری به نتایج پرسپولیس نداریم و تلاش خودمان را انجام می دهیم. هدفمان این است که بازی هایمان را با برد پشت سر بگذاریم و دیگر هر چه خدا بخواهد، همان می شود.»


شفیعی درباره غیبت ایرانپوریان در بازی با فولاد تاکید کرد: «محمد ایرانپوریان بازی ارزشمندی است که واقعا جایش در ترکیب خالی خواهد بود اما جوان هایی داریم که می توانند جای محمد را پر کنند. امیدوارم از این بابت ضربه نخوریم.»


وی درباره شرایط خود برای فصل آینده گفت: «من در پایان فصل قراردادم تمام می شود اما با تمام وجود دوست دارم در تراکتورسازی بمانم. با توجه به مشکلی که برای تراکتورسازی پیش آمده و از نقل و جذب بازیکن جدید محروم است، مشکلی برای ماندن و کمک کردن به تیمی که دوستش دارم، وجود ندارد. ولی این در حالی است که شرایط مهیا شود. الان شما می بینید که باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنانش اقدام کرده است. آنها از حالا به دنبال موفقیت در فصل بعد هستند و باشگاه ما نیز باید در این راستا تلاش کند. شک نکنید اگر باشگاه شرایط را برای من مهیا کند، قراردادم را 5 سال دیگر تمدید می کنم.»

دیدگاه‌ها