کد خبر : 1402682 | 23 اسفند 1395 ساعت 14:49 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت گلر استقلال خوزستان به میدان

دروازه بان جوان خوزستانی ها که پیش از آغاز بازی لیگ شانزدهم از ناحیه رباط صلیبی دچار مشکل شده بود، اخیرا آماده بازگشت به میدان شده است.

بازگشت گلر استقلال خوزستان به میدان 

به گزارش "ورزش سه"، داودی که آخرین بار در دیدار فینال جام حذفی برای خوزستانی ها به میدان رفت و به عنوان دروازه بان اصلی استقلالی ها در لیگ شانزدهم محسوب می شد، پیش از آغاز بازی ها و از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و نتوانست برای این تیم به میدان برود. اما اکنون از اهواز خبر می رسد این دروازه دوران درمان خود را پشت سر گذاشته و می تواند برای این تیم به میدان برود. 


سیدسیروس پورموسوی، سرمربی خوزستانی ها در رابطه با بازگشت این دروازه بان به فوتبال می گوید: گودرز داودی این چند ماه خیلی تمرین کرده اما دوست دارم 3، 4 بازی انجام دهد و بعد آماده بازی‌های بزرگ این چنینی شود. البته من نگران نیستم که اگر مثلا وحید بازی نکند گودرز نمی‌تواند کاری کند. گودرز خیلی آماده است و می‌تواند خودش را نشان دهد اما شیخ‌ویسی واقعا در این چند بازی خیلی خیلی کمک کرد و به لحاظ اخلاقی هم خیلی قبولش داریم.


او ادامه می دهد: دوست دارم هم شیخ‌ویسی و هم داودی در بهترین شرایط باشند. داودی بعد از چند ماه دوری خودش را رساند. فرشاد جانفزا هم رسید که من به آنها گفتم آرام و آهسته حرکت کنند. من به خاطر آنها فشار زیادی تحمل کردم اما دوست دارم آهسته و آرام برگردند.

دیدگاه‌ها