کد خبر : 1404502 | 04 فروردين 1396 ساعت 14:45 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

دربست جام جهانی

ملی پوشان کشورمان در روزی که رقبای اصلی خود را در برابر حریفانشان بازنده دیدند به سمت 3 امتیاز مهم از آوردگاه دوحه رفتند.3 امتیازی که می تواند متضمن صعود به جام جهانی شود.

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان کشورمان در اولین دیدار دور برگشت از رقابت های مقدماتی جام جهانی موفق شدند در قطر با یک گل ارزشمند از سد تیم میزبان بگذرند و خود را 14امتیازی کنند. این پیروزی در حالی به دست آمد که کره جنوبی و ازبکستان در برابر رقبای خود بازنده شدند تا به نوعی خیال کی روش و شاگردانش برای صعود به جام جهانی راحت تر شود. 


ملی پوشان فوتبال کشورمان در این دیدار توانستند ضمن ارایه یک بازی منطقی در بهترین زمان ممکن دروازه حریف را باز کنند پس از آن نیز با بازی حساب شده خود از گل برتری محافظت کنند و در نهایت چهاردهمین امتیاز را به حساب خود واریز کنند.


یکی از بازیکنان موفق تیم ملی کشورمان علیرضا جهانبخش بود که در طول مدت زمان حضور خود توانست بازی خوبی از خود ارایه دهد و بارها با حرکات خود زمینه ساز ایجاد خطر روی دروازه قطری ها شود. جهانبخش در نهایت تنها دقایقی که به پایان بازی باقی مانده بود، به دلیل مصدومیت بیرون رفت و جای خود را به بازیکن دیگری داد.


هرچند هنوز حضور ملی پوشان ایرانی در جام جهانی مسجل نشده اما آنها خیال راحت تری برای این کار پیدا کرده اند چراکه بعد از برد کره جنوبی 10 امتیازی و ازبکستان را می بینند تیم هایی که روز گذشته برابر چین و ازبکستان شکست خوردند.


عکس: امیرحسین خیرخواه - دوحه

 

دیدگاه‌ها