کد خبر : 1405900 | 13 فروردين 1396 ساعت 19:31 | 124.8K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو و طاهرى حرف آخر را زدند؛

پرسپولیس به دنبال ترانسفر رضاییان

سرپرست پرسپولیس با اعلام اینکه رضاییان تا پایان فصل با توجه به قراردادش باید به این باشگاه متعهد باشد، از ترانسفر او در فصل آینده خبر داد.

پرسپولیس به دنبال ترانسفر رضاییان

به گزارش "ورزش سه"، با شروع سال جدید و پایان دیدارهاى تیم ملى نیز برانکو ایوانکوویچ راى به بازگشت رامین رضاییان نداد تا مشخص شود این مدافع ملى پوش کاملا در لیست سیاه او قرار گرفته است.


رضاییان که در پایان دیدار تیم ملى با تماس محمود خوردبین مبنى بر عدم اجازه براى حضور در تمرین مواجه شد، طى روزهاى اخیر پاسخى از باشگاه نیز دریافت نکرده تا تمرینات اختصاصى اش را دنبال کند. با این حال اما على اکبر طاهرى خبر از عدم موافقت برانکو براى بازگشت رامین رضاییان داد و اعلام کرد این بازیکن ملى پوش در فصل آینده از طریق این باشگاه ترانسفر خواهد شد.


طاهری در خصوص وضعیت مدافع مغضوب سرمربى این تیم گفت: برانکو رامین رضاییان را نمی‌خواهد اما اینکه گفته می‌شود رضاییان درخواست رضایت‌نامه داده صحت ندارد. باشگاه تابع بازیکن نیست. رضاییان تا پایان فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارد و ما قصد ترانسفرش را داریم، یعنی اگر قرار باشد از پرسپولیس جدا شود باید روال قانونی طی شود و باشگاهی که او را می‌خواهد درخواست کتبی برای صدور رضایت‌نامه ارائه کند تا ما به صورت رسمی پاسخشان را بدهیم. همانطور که گفتم طبق آخرین صحبتم با برانکو، او دیگر نیازی به رضاییان ندارد.


سرپرست این باشگاه در گفتگوى خود با ایسنا و در واکنش به این سوال که قصد تمدید قرارداد با رضاییان را دارند گفت: فکر می‌کنم این دروغ سیزده باشد.

دیدگاه‌ها