کد خبر : 1406222 | 15 فروردين 1396 ساعت 08:55 | 20.5K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکنان ویژه‌ی دیدار استقلال و گسترش

تیم استقلال روز پنجشنبه و در هفته بیست و ششم رقابت ها در تبریز به مصاف گسترش فولاد خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال برای حفظ رتبه دوم جدول نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارد و البته چندین محروم نیز در ترکیب این تیم دیده می شود. همچنین در ترکیب دو تیم بازیکنانی حضور دارند که حضورشان در میدان اتفاق ویژه ای برایشان محسوب می شود. در زیر ویژه ترین بازیکنان این دیدار را بررسی می کنیم.

 

جابر انصاری: ویژه ترین بازیکن دیدار حساس تبریز انصاری خواهد بود که یک فصل و نیم در گسترش حاضر بود و بازی های  فوق العاده ای در این تیم از خود به نمایش گذاشت. انصاری در مدت حضورش در گسترش فولاد در 43 بازی 20 گل به ثمر رساند و پس از آن به تیم استقلال پیوست تا یکی از مهره های کارآمد این تیم لقب گیرد. حضور برابر گسترش فولاد در تبریز برای این بازیکن ویژه خواهد بود. 

 

1166235

 

محمدرضا خرسندنیا: خرسند نیا که از تیم پدیده و لیگ یک به تیم استقلال پیوسته بود دو فصل در این تیم توپ زد و به مرور خودش را به ترکیب ثابت این تیم رساند. استقلال نقشی ویژه در زندگی فوتبالی خرسندنیا داشته و این دیدار برای او بسیار مهم شمرده می شود. 

 

1190554

 

داریوش شجاعیان: هافبک خوش تکنیک گسترش بارها از سوی کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شده و در میانه ی فصل هم در آستانه پیوستن به استقلال قرار داشت اما فراز کمالوند مانع به وقوع پیوستن این اتفاق شد. گفته می شود شجاعیان یکی از اهداف اصلی آبی ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود . تمامی این شایعات باعث شده تا شجاعیان دیدار ویژه ای را پیش رو داشته باشد. 

 

1175324


سید مهدی رحمتی: بازگشت به لیست آبی ها پس از 4 جلسه محرومیت یکی از اتفاق های ویژه ی دیدار استقلال برابر گسترش فولاد خواهد بود. با توجه به درخشش حسینی در دیدار با فولاد مشخص نیست سرمربی آبی ها این بازیکن را نیمکت نشینِ رحمتی خواهد کرد یا بار دیگر به دروازه بان جوان تیمش اعتماد می کند؟

 

دیدگاه‌ها