کد خبر : 1406844 | 17 فروردين 1396 ساعت 20:35 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت:متاسفانه روی استفاده نکردن از موقعیت‌ها و در حالیکه یک بر صفر از حریف پیش بودیم گل خوردیم و فوتبال روی بدش را به ما نشان داد.

حسینی: از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و گل خوردیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مجتبی حسینی پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت آبادان در نشست خبری  گفت: ملاحظه کردید کل بازی در اختیار ما بود و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و نفت فقط برای گل نخوردن ‌آمده بود و متاسفانه روی استفاده نکردن از موقعیت‌ها و در حالیکه یک بر صفر از حریف پیش بودیم گل خوردیم و فوتبال روی بدش را به ما نشان داد.

 

وی در مورد اینکه ذوب آهن آنطور که باید و شاید حمله نمی‌کرد و محتاط بازی می‌کرد، اظهار داشت: محتاط بازی نمی‌کردیم وقتی موقعیت زیادی روی دروازه حریف خلق می‌کنیم و فوتبال پویا را بازی می‌کنیم این شرایط نیست.

 

حسینی در مورد بازی با بنیاد کار گفت: در نشست خبری پیش از بازی با بنیادکار در مورد آن بازی حرف می زنیم.

 

سرمربی ذوب آهن اصفهان در مورد اینکه چرا با تعداد مهاجم بیشتر بازی نمی‌کنید تصریح کرد: اگر ما خلق موقعیت نمی‌کردیم حرف دیگری بود اجازه بدهید اهل فن کارشان را انجام بدهند. (وی سپس خطاب به خبرنگاری که چنین سوالی را می پرسید گفت شما خبرنگار بودید من شما را ندیده‌ام.)ربیع فوتبالیست قوی و خوبی است و رقبای قوی دارد و هر بازیکنی در این پست خوب بازی کند در آن پست بازی می‌کند و ربیع به مرور شرایطش بهتر خواهد شد.

 

حسینی درمورد ناراحتی رجب‌زاده از تعویضش گفت: حواسم به بازی بود.

 

وی در مورد اینکه به نتیجه گیری خوب در لیگ امیدوارید گفت: بله امیدوارم فوتبال خوب بازی کنیم و خوب نتیجه بگیریم انسان به امید زنده است.

دیدگاه‌ها