کد خبر : 1407199 | 19 فروردين 1396 ساعت 12:17 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

شهدادنژاد: هنوز برای صعود شانس داریم

مس در دو بازی اخیر خود نتوانسته به برد دست پیدا کند و آرمان شهدادنژاد با توجه به بازی های خوبش بازهم نتوانست مانع شکست مس در دو بازی اخیر شود.

شهدادنژاد: هنوز برای صعود شانس داریم

کاپیتان مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: متاسفانه ما روند خیلی خوبی را در پیش گرفته بودیم اما نتوانستیم در دو بازی اخیر به موفقیت دست پیدا کنیم و با ٢شکست از کورس کمی عقب ماندیم اگر چه در هر ٢بازی مستحق شکست نبودیم و می توانستیم برنده بازی باشیم ولی شانس با ما یار نبود.


شهدادنژاد در ادامه گفت: ما هنوز برای صعود شانس داریم و با توجه به پتانسیل بالایی که داریم و بازیکنان خوبمان می توانستیم به موفقیت برسیم و من ایمان دارم اگر تمرکز داشته باشیم و بتوانیم در بازی های باقی مانده به موفقیت برسیم می توانیم در نهایت با حمایت هواداران خوبمان صعود کنیم و بخشی از زحمات آنان را جبران کنیم.


کاپیتان مس در پایان گفت: در فصلی که گذشت به شخصه شرایط خوبی داشتم و با چند کلین شیت توانستم بازی های خوبی از خودم به نمایش بگذارم اما این اتفاقات زمانی لذت بخش و مثمر ثمر است که به صعود تیم محبوبم مس بی انجامد و امیدوارم با کمک خدا این اتفاق بیفتد و در نهایت مس به لیگ برتر صعود کند.

دیدگاه‌ها