کد خبر : 1409970 | 31 فروردين 1396 ساعت 12:33 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون: فکر نمی‌کردم در نوکمپ کلین شیت کنم

جانلوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس مدعی شد که از نتیجه به دست آمده در نوکمپ تعجب کرده زیرا او انتظار نداشته که بتواند کلین شیت کند.

بوفون: فکر نمی‌کردم در نوکمپ کلین شیت کنم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت دو تیم در تورین با برتری 3-0 یووه به پایان رسیده بود و شب گذشته نیز بازی در نهایت با تساوی 0-0 تمام شد. این در حالی بود که بارسا فشار زیادی آورد ولی دفاع خوب یوونتوس مانع گلزنی و ایجاد خطر می‌شد. بارسا در مرحله قبلی رقابت ها، شکست 4-0 را با نتیجه 6-1 جبران کرده بود و به دنبال کسب چنین نتیجه ای نیز بود ولی در نهایت موفق به رسیدن به آن نشد و بوفون نیز از اینکه حریف نتوانست حتی یک گل بزند تعجب کرد.

 

1194090

 

 

او گفت:" جدا از نتیجه، ایمان ، شخصیت و رویکرد تیم ما فوق العاده بود. صعودمان به دور بعد اعتماد به نفس بالایی به ما می‌دهد. فکر می‌کنم وقتی بازی رفت با نتیجه 3-0 به پایان رسید، شانس خوبی داشتیم ولی واقعا فکر نمی‌کردم در نوکمپ کلین شیت کنیم.

 

وقتی مقابل تیمی به این قدرتمندی قرار می‌گیرید که چنین گزینه هایی در خط حمله دارد، فکر می‌کنم که طبیعی است یک یا دو گل بخورید. اینکه توانستیم بارسلونا را در طول 180 دقیقه متوقف کنیم نشان می‌دهد واقعا تیم محکمی هستیم.

 

روند رشد ما چند سال پیش شروع شد و باید ادامه پیدا کند. مطمئنا نمی‌تواند پس از این شکست متوقف شود. همه چیز به ما بستگی دارد، سرنوشتمان در دست خودمان است. وقتی حرف از جام می‌شود نیز همینطور. جدا از انگیزه، که بخشی از هویت یوونتوس است، ما با پرس کردن و ایجاد خطر سعی داریم بیشتر اروپایی باشیم."

دیدگاه‌ها