کد خبر : 1411755 | 07 اردیبهشت 1396 ساعت 21:21 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

ویدیچ:

اسکولز در تمرینات به پوگبا لگد می زد!

نمانیا ویدیچ، کاپیتان سابق منچستریونایتد، فاش کرد که پل اسکولز، اسطوره این باشگاه، زمانی در تمرینات یونایتد برای امتحان کردن قدرت بدنی پل پوگبا، به او لگد می زد!​​​​​​​

اسکولز در تمرینات به پوگبا لگد می زد!

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا زمانی که هنوز نوجوان بود، به تیم اول منچستریونایتد راه پیدا کرد و استعداد بالایش توجه سرالکس فرگوسن را جلب کرد.

 

ویدیچ به خبرنگاران گفت:" پل پوگبا آن زمان تنها 17 سال داشت اما همان موقع هم از نظر فیزیکی به اندازه حالا قوی بود. پل اسکولز برای اینکه او را امتحان کند، به او لگد می زد، کاری که قبل از آن با من هم کرده بود.

 

اسکولز میل به پیروزی را نشان می داد، نشان می داد که ما برای سرگرمی به توپ ضربه نمی زنیم بلکه سخت و با قدرت تمرین می کردیم؛ همانطور که در بازی ها ظاهر می شدیم. ما هر روز مبارزه می کردیم و لازم نبود که برای بازی شیوه متفاوتی داشته باشیم زیرا هر روز برای ما شبیه روز بازی بود."

 

 

1195816

 

 

ویدیچ همچنین اعلام کرد که تمرین کردن او و کریس رونالدو در مقابل هم، به پیشرفت هر دوی آنها کمک کرد.

 

" کریس واقعا هر هفته پیشرفت می کرد. این را می دانم زیرا هر روز مقابل او بازی می کردم. بازی کردن مقابل او باعث پیشرفت من شد. اگر او به من ضربه می زد، من این را به عنوان یک چالش می دیدیم، نه اینکه بخواهم دفعه بعدی به او ضربه بزنم. من از او یاد گرفتم و او هم از من.

 

او به سختی تمرین می کرد و بعد از تمرین هم می ماند تا روی پای راست و چپش کار کند. شاید خیلی ها فکر کنند استعداد او طبیعی است اما او واقعا سخت کار کرد تا به جایی که هست، برسد؛ کار سخت روی همه جنبه ها.

 

به بدنش نگاه کنید. او وقتی به یونایتد آمد، لاغر بود. اما حالا در بالاترین سطح تمرین می کند و به ندرت مصدوم می شود."

دیدگاه‌ها