کد خبر : 1413433 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 19:15 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

کرانچار: متاسفم که روند خوب سپاهان متوقف شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال حاضر شد.

کرانچار: متاسفم که روند خوب سپاهان متوقف شد

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار پس از شکست در نیمه دوم ی با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

 

متاسفم که روند خوب سپاهان متوقف شد


به استقلال و سپاهان برای این بازی زیبا تبریک می گویم. نیمه نخست را با یک بازی منظم و پاس کاری خوب توانستیم برتری را به حریف تحمیل کنیم و با برتری به رختکن برویم اما در نیمه دوم با دو اشتباه ما و دو کار زیبای استقلالی ها این تیم موفق به گلزنی شدند. خوشحالم که همه از این بازی لذت بردند و دلیل این موضوع این است که هر دو تیم شریک خوبی برای یکدیگر در زمین بودند. متاسفم که چرخه 6 هفته ای من با شکست به پایان رسید اما این موضوع چیزی را متوقف نمی کند زیرا سپاهان به روزهای خوب خود نزدیک شد. باید در روزهای آینده استراحت کنیم و پس از آن درباره ی فصل آینده تصمیم بگیریم.

 

 

روند صعوی داشتیم


امروز امید صعود ما به آسیا به نا امیدی تبدیل شد اما این موضوع تغییری را در سپاهان ایجاد نمی کند. ما چهار برد و یک مساوی داشتیم و با شکست امروز نیز باید بگویم که ما روند صعودی داشتیم. اگر یک کار خوب با کیفیت را ادامه بدهیم و با اضافه کردن چند بازیکن و اصلاح یک یا دو پست دوباره سپاهان قدرتمند را خواهیم دید. خوشحالم که سپاهان به جمع تیم های بالانشین بازگشته و این موضوع جای امیدواری دارد که تیم ما به جایگاه واقعی خود رسیده است. به نظر من در دو جلسه مذاکره قبلی تلاش زیادی برای حصول توافق رخ داد. بعد از بازگشت به اصفهان جلسه نهایی انجام می شود و فکر می کنم اگر دو طرف اندکی کمک کنند، توافق نهایی حاصل می شود.

 

 

تمدید قرارداد بازیکنان درخواست اول من است


تمدید قرارداد بحث اول من در جلسه تمدید قرارداد خودم بود زیرا ابزار هر مربی، بازیکنان ما هستند. من می دانم که 6 بازیکن تاثیر گذار ما در سال آخر قرار داد هستند و به نظر من با اضافه کردن 3 بازیکن ستاره و خوب می توان اصلاحات اساسی را در روند نتیجه گیری تیم انجام داد. سوال من نیز از باشگاه سپاهان همین بود که آیا بودجه کافی برای تمدید قرارداد حاج صفی، چپاروف و یا خلیل زاده وجود دارد؟ امیدوارم باشگاه بتواند به این سوال پاسخ خوبی بدهد. در این هفته واضح تر در جلسه با مدیران باشگاه صحبت خواهم کرد.

 

 

دیدگاه‌ها