کد خبر : 1413489 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 20:44 | 227.4K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست مطبوعاتی اتفاق افتاد

منصوریان و تشریح سیاست نقل و انتقالاتی استقلال

تیم فوتبال استقلال در شرایطی با عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را به پایان رساند که مهمترین سوال از مدیران و سرمربیان تیم، نحوه حضور آنها در فصل نقل و انتقالات است.

منصوریان و تشریح سیاست نقل و انتقالاتی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، این سوال در نشست مطبوعاتی نیز از علیرضا منصوریان پرسیده شد که او اعلام کرد ممکن است استقلال برخلاف سال گذشته در فصل نقل و انتقالات متفاوت ظاهر شود و خرید چندانی نکند چراکه شرایط تیم از نظر بازیکن خوب است. منصوریان اینطور توضیح داد که: خرید بازیکن به تعداد زیاد موفقیت را گارانتی نمی کند و این حفظ شاکله تیم و ستاره هاست که می تواند برای یک تیم موفقیت آفرین باشد.


سوالات خبرنگاران از منصوریان درباره بازیکنانی مثل فرشید باقری، سرور چپاروف و کاوه رضایی بود. منصوریان درباره چپاروف گفت: او از فردا بازیکن تیم ماست و می تواند در تمرینات ما حضور داشته باشد.( این همان حرفی است که افتخاری نیز در گفت و گو با خبرنگاران به زبان آورد) . 


منصوریان درباره فرشید باقری و ادامه حضور او در استقلال حرف خاصی نزد اما به تمجید از وی و گل تماشایی اش پرداخت و وقتی خبرنگاران به او گفتند که باقری باعصبانیت اولین نفری بوده که نیمکت را ترک کرده گفت: باقری همیشه اولین نفری است که از رختکن خارج می شود. با این حال خبرنگاران پی حرف را نگرفتند تا تکلیف باقری مشخص نباشد. اگرچه پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات استقلال اعلام کرد باقری یکسال دیگر با آبی ها قرارداد دارد و نمی تواند خودسر از این تیم جدا شود. 


سوال دیگر از منصوریان درباره آینده کاوه رضایی بود که ستاره این فصل آبی پوشان است و منصوریان موکدا در پی حفظ اوست. او درباره کاوه گفت: هواداران کمک کنند تا بتوانیم قراردادهای بازیکنانی مثل کاوه رضایی و امید ابراهیمی را تمدید کنیم. 


منصوریان همچنین اعلام کرد تیمش دو بازیکن احتمالی در فهرست خروجی دارد و با بازگشت روزبه چشمی و سرور چپاروف در فصل نقل و انتقالات قرار نیست خرید چندانی داشته باشند. البته پیرامون استقلال نام هایی مثل رامین رضاییان و مرتضی تبریزی به گوش می رسند که مدیرعامل باشگاه نیز اعلام کرد با این بازیکنان در صورت تمایل منصوریان مذاکره می شود.

دیدگاه‌ها