کد خبر : 1414941 | 20 اردیبهشت 1396 ساعت 20:13 | 108.6K بازدید | 0 دیدگاه

شاید هیئت مدیره تصمیم جدید بگیرد

خداحافظی قلعه نویی از تراکتوری ها

امیر قلعه نویی از هواداران و بازیکنان تراکتور حلالیت طلبید تا شایعه جدایی از این تیم را قطعی کند .

خداحافظی قلعه نویی از تراکتوری ها

 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تراکتورسازان امروز در نشست مطبوعاتی پیش از فینال جام حذفی  گفت : جا دارد از همه عزیزان حلالیت بطلبم. در این مدتی که در تیم کار می‌کردم، کادر فنی کاملاً همدل بودند و شرمنده تک تکشان هستم. کادر پشتیبانی هم همه خوب بودند. مردم و رسانه‌های محلی باید از آنها تشکر کنم. آنها در همه شرایط با ما بودند. من فکر می‌کنم آنچه شایسته مردم آذربایجان و تیم خوب تراکتورسازی بود به آن نرسیدیم. همه می‌گویند اولی‌ها جزو اولی‌ها هستند اما من می‌خواهم یک کلمه هم به آن اضافه کنم و با‌معرفت‌ها اولی‌ها هستند.

 


او ادامه داد: درست است که در دو سه سالی که در تبریز بودم، با من بدرفتاری شد. با این حال یقین دارم تبریزی‌ها و آذری‌ها معرفتی هستند. مردم خوب و شریفی آذربایجان دارد، اما کمبودهایی داشتیم. در اوایل زمین تمرین نداشتیم. وقتی به اصفهان و نصف جهان رفتم، افسوس خوردم که چرا این ورزشگاه و چمن خوب در تبریز نیست و یادگار چنین وضعیت چمنی ندارد. امیدوارم مردم آذربایجان به آنچه استحقاقش را دارند برسند. من هم اگر به کسی تشری زدم از آنها حلالیت می‌خواهم و من مثل پدر برای تیم بودم.

 

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه دلیل حلالیت خواستن‌ات این بود که این بازی آخرت در تراکتورسازی است، گفت: شاید این باشد، اما آقای کیانی و آنهایی که با من کار کردند می‌دانند که من هم در نیم فصل و هم قبل از سال نو حلالیت گرفتم. هفته قبل هم حلالیت خواستم. کار ما فراز و نشیب دارد. وظیفه خودم می‌دانستم حلالیت بخواهم. فوتبال همین گونه است هیأت مدیره و مدیریت باشگاه شاید بخواهند تصمیم نو و جدیدی بگیرند تا تیمشان از وضعیتی که دارد، بهتر شود.

دیدگاه‌ها