کد خبر : 1415270 | 22 اردیبهشت 1396 ساعت 16:51 | 64.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیام تشکر ساکت از منصوریان و استقلال

رییس سازمان تیم های ملی از همراهی باشگاه استقلال و به ویژه علیرضا منصوریان،سرمربی آبی پوشان در حمایت از فوتبال ملی تقدیر و تشکر کرد.

پیام تشکر ساکت از منصوریان و استقلال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،در پی صدور مجوز همراهی امید نورافکن با تیم جوانان ایران در جام جهانی جوانان از سوی باشگاه استقلال،محمدرضا ساکت از این باشگاه و به ویژه علیرضا منصوریان به دلیل اتخاذ این تصمیم بزرگ تقدیر و تشکر کرد.


در متن پیام رییس سازمان تیم های ملی آمده است:


فوتبال ایران در آستانه آوردگاه حساس جام جهانی جوانان همبستگی و اتحاد خود را با یک تصمیم تاریخی از سوی علیرضا منصوریان عزیز و باشگاه استقلال نشان داد تا با اضافه شدن امید نورافکن،آینده سازان پرامید میهمن مان با همه توان برای افتخارآفرینی راهی کره جنوبی شوند.ریاست محترم فدراسیون فوتبال،سازمان تیم های ملی و کلیه اعضای تیم جوانان بابت این همکاری صمیمانه که ریشه در  نگاه ملی مجموعه استقلال دارد،از این باشگاه کمال تقدیر و  تشکر را دارد  و امیدوار است که این نگاه در بین همه باشگاههای کشور در آینده در جهت حمایت از فوتبال ملی پدیدار باقی بماند.


برای استقلال و دیگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی تداوم موفقیت داریم تا فوتبال کشورمان در سطوح مختلف به موفقیت هایش ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها