کد خبر : 1416145 | 26 اردیبهشت 1396 ساعت 16:56 | 77.2K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام نصیرزاده:

سرخابی شدن شجاعیان منتفی شد

با اعلام مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد، هافبک این تیم به کارش در جمع تیم دوم شهر تبریز ادامه می دهد.

سرخابی شدن شجاعیان منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان یکی از بازیکانی است که در نقل و انتقالات هم مورد نظر استقلال قرار گرفته است و هم پرسپولیس. استقلالی ها برای افزایش خلاقیت در خط هافبک خود قصد دارند برای فصل بعد از شجاعیان در کنار فرشید اسماعیلی در خط هافبک خود استفاده کنند تا آبی ها با قدرت بیشتری لیگ هفدهم را آغاز کنند.


اما در روزهایی که گفته می شود سروش رفیعی با پرسپولیس ادامه نخواهد داد، آنها به دنبال شجاعیان هستند تا بتوانند جای خالی شماره 7 این فصل خود را با او پر کنند. در این بین گفته می شود ترکاشوند، مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به صورت شفاهی با نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه گسترش صحبت کرده است.


هوشنگ نصیرزاده در این باره به ورزش سه می گوید: ما بحث در مورد شجاعیان را بیشتر در رسانه ها می خوانیم. شجاعیان با گسترش فولاد قرارداد دارد و لوکا بوناچیچ خواستار ماندن او شده است. با این شرایط بحث حضور او در استقلال و پرسپولیس منتفی است.


گسترش فولاد در حال حاضر برای جذب بازیکنان جدید روی پول رضایت نامه بازیکنانی مثل سعید آقایی و شجاعیان حساب باز کرده است و باید دید آیا نصیرزاده راضی به جدایی این بازیکن می شود یا نه.

دیدگاه‌ها