کد خبر : 1417124 | 31 اردیبهشت 1396 ساعت 20:08 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

می توانیم هر حریفی را از پیش رو برداریم

مهدی‌خانی: خوشحالم گل 40 ساله را من زدم

گلزن تیم ملی در جام جهانی می گوید تیم ملی جوانان می تواند در رقابت های گروهی از پس از هرتیمی بربیاید، او می گوید تیم ملی می تواند در برابر زامبیا و پرتغال هم برنده باشد.

مهدی‌خانی: خوشحالم گل 40 ساله را من زدم

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی مهدی خانی در رابطه با بازی های جام جهانی گفت: پیش از این و در رقابت های آسیایی موفق شدیم بعد از 16 سال به جام جهانی صعود کنیم، بازی های جام جهانی سطح بالایی دارد و قطعا باعث پیشرفت فوتبال ما خواهد شد، تجربه حضور در این بازی ها می تواند به کار ما بیاید و سطح بازی بازیکنان را بالا ببرد.

 

او در رابطه با گلزنی خود در این دیدار گفت: خداوند را شکرگزارم که توانستم بعد از 40 سال برای ایران در جام جهانی گلزنی کنم، گلی که نتیجه زحمات بچه ها و کادر فنی و دعای خیر مردم بود، امیدوارم بتوانم در ادامه بازی ها به همین ترتیب به کار خود ادامه دهم. من در هر بازی سعی می کنم با بیشترین انگیزه به میدان بیایم.

 

بازیکن تیم نیروی زمینی درباره دیدار برابر کاستاریکا گفت: کاستاریکا تیم قدرتمندی بود که ما توانستیم بازی هوشمندانه و خوبی درمقابل آنها انجام دهیم، با توجه به آنالیزهای خوبی که از این تیم داشتیم موفق شدیم نقشه های آنها را خنثی کنیم تا به هدف مان برسیم.

 

مهدی خانی در رابطه با ادامه بازی ها گفت: تیم ایران، یک تیم قدرتمند است و می تواند در برابر هر تیمی به پیروزی برسد، درست است که پرتغال در برابر زامبیا شکست خورد اما ما این توان را داریم که هر دو تیم را با برد پشت سر بگذاریم.

 

او در ادامه گفت: همه بازیکنان تیم ما یا لیگ برتری هستند یا بطور ثابت در تیم های لیگ یک بازی میکنند.من هم دوسال است که در اردوهای تیم ملی هستم بازیهای آسیایی هم همه بازی هارو به عنوان بازیکن ثابت بازی کردم و گل هم توانستم بزنم.

 

او ادامه داد: دو سال است که افتخار این را دارم که در خدمت تیم نیروی زمینی ارتش هستم و خدمت سربازی ام را به انجام می رسانم، به امید خدا یک ماه دیگر خدمتم به پایان می رسد.

 

مهدی خانی در پایان گفت: به کادرفنی تیم ملی به ویژه آقای پیروانی تبریک می گویم و از ایشان تشکر می کنم که به اسم ها کاری ندارند و تنها به کیفیت بازیکنان توجه می کنند.

 

دیدگاه‌ها