کد خبر : 1421857 | 23 خرداد 1396 ساعت 18:46 | 89K بازدید | 2 دیدگاه

نصیرزاده: شجاعیان هر روز یک تصمیم می‌گیرد

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز می گوید که باشگاهی که شجاعیان را می خواهد باید دو برابر مبلغ قرارداد امسال او بپردازد.

نصیرزاده: شجاعیان هر روز یک تصمیم می‌گیرد

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در خصوص مصاحبه امروز داریوش شجاعیان که گفته بود قصد جدایی از باشگاه را دارد و موضع باشگاه که تمایل به حفظ این بازیکن دارد به "ورزش سه" گفت: من فکر می کنم آقای شجاعیان باید کمی حرفه ای تر باشد. ایشان با باشگاه ما قرارداد دارد و باید تمام تلاش خود را برای باشگاه به کار گیرد. شجاعیان آدم احساسی ای است که وقتی در جلسات شرکت می کند، حرف های جلسه را قبول می کند ولی  بعد که تنها می شود، تصمیم دیگری می گیرد. شجاعیان در جلسه ای که دیروز داشت به کادر فنی قول داد که به تمرینات برگردد؛ اما امروز دوباره مصاحبه کرده و این نشان می دهد تصمیم گیری برایش سخت شده است.


نصیرزاده ادامه می دهد: مشکلی که ما اکنون داریم این است که شجاعیان را از لحاظ روحی به شرایط واقعی برگردانیم. چرا که  چند ماه است در رویاهای خود با تیم های استقلال و پرسپولیس بازی می کند و ما این رویاها را به هم زدیم.


مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در ادامه با تمجید از ویژگی های فنی شجاعیان عنوان داشت: شجاعیان بازیکن برجسته ای است و داشتن ایشان در ترکیب تیم حق ما است. این بازیکن 5 جلسه در تمرینات برخلاف آئین نامه انضباطی باشگاه غیبت داشته ولی چون بازیکن ما است از این تخلف می گذریم. 


نصیرزاده در ادامه با تشریح شرایط انتقال داریوش شجاعیان اضافه کرد: شجاعیان را تنها در صورتی به استقلال و پرسپولیس می دهیم که این باشگاه و یا هر باشگاه دیگری با درخواست بین المللی ما که دریافت دو برابر مبلغ قرارداد شجاعیان است موافقت کنند(مبلغ قرارداد شجاعیان 850 میلیون تومان است و باشگاهی که بخواهد این بازیکن را در اختیار بگیرد باید یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان به حساب باشگاه واریز کند)؛ اما این باشگاه ها می خواهند این مبلغ را با چانه زنی کم کنند. ضمن اینکه ما باید سریع در این خصوص تصمیم گیری کنیم و نمی توانیم زمان خود را صرف پرداختن به این موضوع کنیم. 


وی صحبت هایش را اینگونه ادامه می دهد: دیشب در جلسه ای که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که شجاعیان به درد تیم می خورد ولی اگر شجاعیان دوست ندارد در تیم باقی بماند دو برابر مبلغ تیم را واریز کند و برود. ولی مشکل اصلی این است که ایشان نمی تواند تمرکز کند؛ در جلسه با کادر فنی قرار شد روی گسترش فولاد تمرکز کند ولی ایشان وقتی جلسات را ترک می کند، تصمیم دیگری می گیرد.


مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در پایان بیان کرد: ما می گوییم شجاعیان نباید مصاحبه کند چون خلاف قرارداد فی ما بین است و اگر تا حالا عکس العملی نشان ندادیم باید در مورد او پدری می کردیم. چون باشگاه استقلال و پرسپولیس جذابیت دارد، شجاعیان دنبال این بود که به باشگاه بزرگ تری برود و عقیده دارد که بازی در این دو باشگاه پیشرفت است. در حالی که در فوتبال جهان در یک رده خاص بازی کردن ملاک است و نه یک باشگاه.

دیدگاه‌ها