کد خبر : 1422847 | 29 خرداد 1396 ساعت 11:14 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

دوناروما 100 میلیون برای میلان هزینه داشت

مارکو فاسونه، مدیر باشگاه میلان مدعی شد که جانلوئیجی دوناروما و مینو رایولا پس از اعلام عدم تمدید قرارداد، نزدیک به 100 میلیون به باشگاه ضرر زده اند.

دوناروما 100 میلیون برای میلان هزینه داشت

 

به گزارش "ورزش سه"،  پس از اینکه دوناروما اعلام کرد که قصد تمدید ندارد، تنش بین دو طرف بسیار بالا رفت و حالا مشخص نیست که گلر ایتالیایی از میلان جدا می‌شود یا یک فصل سکونشینی را تحمل می‌کند. حال مارونه مدعی شد که این تصمیم گلر جوان برای میلان هزینه های سنگینی به همراه داشته است.

 

 

1199483

 

 

او گفت:" هیچکس شکی نداشت که او حق تصمیم گیری دارد. با توجه به قوانین تصمیمش عالی بوده ولی اینکه بگوییم برحق بوده درست نیست. در تجارت باید اخلاق تجارت را رعایت کرد. تلخ ترین قسمت این است که اوضاع از کنترل خارج شد. می‌شد که به باشگاه ضربه ای وارد نشود ولی بدین شکل نزدیک به 100 میلیون یورو ضرر می‌کنیم. اگر دوناروما در 18 سالگی آنقدر می ارزد، به خاطر این است که باشگاه روی او سرمایه گذاری کرده و جرات این را داشته او را به تیم اصلی بیاورد.

 

تنها کاری که او انجام داد این بود که گفت نمی‌خواهم در تیم بمانم و ما هم با یک بند فسخ خوب تمدید نکردیم. بنابراین احتمالا مهم ترین باشگاه های جهان در تابستان به سراغ میلان خواهند آمد. بدین ترتیب مثلا رئال هر چه بپردازد به جیب باشگاه نمی‌رود بلکه ایجنت او پولدارتر می‌شود. حداقل کمی از آن پول را در فوتبال ایتالیا سرمایه گذاری کند.

دیدگاه‌ها