کد خبر : 1425440 | 14 تیر 1396 ساعت 08:42 | 47.3K بازدید | 15 دیدگاه

پرسپولیس بدون طارمی به اوکراین رسید

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب مهدی طارمی برای برپایی اردوی آماده‌سازی راهی کشور اوکراین شدند.

پرسپولیس بدون طارمی به اوکراین رسید

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای برپایی اردوی آماده‌سازی در ساعت 5 و 30 دقیقه امروز تهران را ترک کردند و ساعتی پیش وارد کیف پایتخت اوکراین شدند.
 

این در حالی است که در ادامه غیبت‌های مهدی طارمی در تمرینات پرسپولیس او امروز همراه پرسپولیسی‌ها به اوکراین نرفت. او سال گذشته نیز در اردوی پیش فصل پرسپولیس در اوکراین نیز غایب بود تا مانند آقای گلی در غیبت اردویی نیز دبل کند! 

 

روز گذشته محمد علی ترکاشوند مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که مهدی طارمی در گفتگو با طاهری سرپرست باشگاه اعلام کرده است که مایل به ماندن در پرسپولیس نیست و می‌خواهد هر چه زودتر برای ادامه فوتبالش به اروپا برود، اما با این حال و ادامه روند مذاکرات بر سر جدایی طارمی، مدیران باشگاه پرسپولیس عنوان کردند که به ازای هر روز غیبت طارمی در تمرینات پرسپولیس او جریمه خواهد شد و باید در کمیته انظباطی باشگاه پاسخگوی غیبت‌های خود باشد، حال باید منتظر ماند و دید واکنش باشگاه پرسپولیس و برانکو به عدم حضور طارمی در مهمترین اردوی پیش فصل پرسپولیس چیست و آیا با این غیبت‌ها روند جدایی آقای گل فوتبال ایران را تسریع می‌شود یا خیر. 

دیدگاه‌ها