کد خبر : 1427999 | 27 تیر 1396 ساعت 13:53 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

داداش زاده برای اورال روسیه توپ می زند

حسین داداش زاده بازیکن جوان فوتبال ایران که سابقه حضور در تیم امید زسکا مسکو را دارد، با باشگاه اورال روسیه برای عضویت در تیم اصلی به توافق نهایی رسید و قرار است قرارداد آن امضا شود.

 داداش زاده برای اورال روسیه توپ می زند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایرنا، باشگاه اورال از شهر یکاترینبورگ، دو دوره قهرمانی لیگ ملی فوتبال در سال های 2012 و 2013، عنوان سومی لیگ نخست باشگاهها در سال 1991 و همچنین راهیابی به مرحله نهایی جام حذفی روسیه در سال 2016 را دارد. این تیم از سال 2013 دوباره توانسته به رقابت های لیگ باشگاههای روسیه بازگردد.


داداش زاده گفت: براساس توافق نهایی شده و متن آماده امضا، برای یک سال به تیم باشگاه اورال می پیوندم که با توجه به شرایط نسبتا سخت تر بازی در روسیه برای آمادگی بیشتر با هدف نهایی حضور در تیم های اروپایی بسیار سودمند است.


وی در ادامه با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با گریگوری ایوانف مدیرعامل باشگاه فوتبال اورال اظهار کرد: با توجه به شرایط خوب تیم، حضور در لیگ نخست باشگاههای روسیه و کارنامه موفق در رقابت های مختلف، با بازیکنان قدرتمندی همبازی خواهم شد.


داداش زاده که بیشتر به عنوان هافبک بازی ساز شناخته می شود، همچنین با اشاره به سابقه آشنایی خود با فوتبال روسیه گفت: تمرین های خود را با زسکا تیم دسته اول زیر نظر لئونید اسلوتسکی سرمربی وقت تیم ملی روسیه انجام داده ام و امیدوارم بتوانم در سال پیش رو از تجربه های خود بهره بگیرم.

 

1209912

دیدگاه‌ها