کد خبر : 1452685 | 17 مرداد 1396 ساعت 14:47 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیست گران قیمت ترین والیبالیست های دنیا اعلام شد؛

میرزاجانپور میلیاردر نیست

یک وب سایت آمریکایی درآمد گران ترین بازیکنان جهان والیبال را فاش کرد.

میرزاجانپور میلیاردر نیست

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته یک سایت لهستانی با انتشار لیست درآمد والیبالیست های جهان، اعلام کرد که مجتبی میرزاجانپور از ایران با درآمدی نزدیک به یک میلیارد و دویست میلیون تومان جزو پولدارترین ها بود. او بارها این موضوع را تکذیب کرد اما حالا یک سایت آمریکایی با اعدادی حقیقی لیستی جدید را منتشر کرده است.


10 بازیکن گران دنیا که برای قرارداد خود در لیگ مبالغ بالایی دریافت می کنند عبارتند از ویلفردو لئون کوبایی که با قراردادی یک میلیون و چهارصد هزار دلاری در زنیت کازان بازی میکند. اروین نگاپث، بازیکن مودنا هم دستمزدی معادل یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار دلار دارد. زراعت بانک هم بارتوش کورک را با یک میلیون صد هزار دلار به خدمت گرفته است. سیمون روبرتلندی (ساداکروزیرو، ۹۶۷ هزار دلار)، دیمیتری موزرسکی (بلوگوری، ۹۵۰ هزار دلار)، الکساندر آتاناسیووسچ (پروجیا، ۹۲۰ هزار دلار)، جیورجر گروزر (لوکوموتیو نووسیبرسک، ۸۷۰ هزار دلار)، مت اندرسون (زنیت کازان، ۸۵۰ هزار دلار)، ماکسیم میخایلوف (زنیت کازان، ۷۱۴ هزار دلار)، ایوان زایتسف (پروجیا، ۶۲۰ هزار دلار)  هم در رتبه چهارم تا دهم این درآمدها قرار دارند.

 

هنوز هیچ یک از بازیکنان، به این درآمد اعلام شده خود اعتراضی نشان ندادند و تا بروز هر اظهارنظری از سوی آنان می توان گفت این اعداد و ارقام دور از واقعیت نیست.

دیدگاه‌ها