کد خبر : 1453023 | 19 مرداد 1396 ساعت 09:36 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

4 سناریوی پیش رو برای اولین بازی ستاره برزیلی؛

لجبازی بارسا و نیمار تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

بیش از یک هفته است که قرارداد نیمار و پاری سن ژرمن امضا شده است اما سوال اینجاست که اولین بازی این ستاره برزیلی چه زمان انجام خواهد شد؟

لجبازی بارسا و نیمار تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

 

به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از آن است که چک مبلغ خرید نیمار هنوز نقد نشده و به همین دلیل گواهی بازی کردن این ستاره توسط بارسا صادر نمی شود و این موضوع ممکن است تا 18 آگوست هم به درازا بکشد، اما به هر حال شرایط پیش رو از 4 حالت زیر خارج نخواهد بود؛

 

 

1233473

 

 

سناریوی اول؛ مدارک به موقع برسد

فدراسیون فوتبال اسپانیا 7 روز زمان دارد تا مدارک را ارسال کرده که فردا شب این زمان به پایان خواهد رسید. فدراسیون تنها در حالتی می تواند مدارک را ارسال نکند که قرارداد بین باشگاه و بازیکن منقضی نشده یا توافق میان 2 باشگاه صورت نگرفته باشد. در این صورت نیمار یک هفته دیگر هم برای بازی کردن باید صبور باشد.

 

سناریوی دوم؛ مدارک دیر اما قبل از یکشنبه برسد

اگر فدراسیون فوتبال اسپانیا مدارک را دیرتر از موعد مقرر اما پیش از یکشنبه (یعنی در روزهایی مانند جمعه یا شنبه) ارسال کند، نیمار می تواند در دیدار روز یکشنبه برابر گنگام به میدان برود.

 

 

1233364

 

 

سناریوی سوم؛ اگر مدارک تا 18 آگوست ارسال نشود

اکر مدارک نیمار تا هفته دیگر ارسال نشود، پاری سن ژرمن می تواند از نیمار در دیدار برابر تولوز در تاریخ 20 آگوست استفاده کرده و نیمار یک سال به همین روش به بازی کردن ادامه دهد و اگر شکایتی از سوی اسپانیا نشد، آنگاه سال دیگر نیمار رسما بازیکن پاری سن ژرمن خواهد شد.

 

سناریوی چهارم؛ فدراسیون اسپانیا هرگز مدارک را ارسال نکند

اگر به دلیل عدم تفاهم میان بارسا و نیمار فدراسیون تصمیم به عدم ارسال مدارک بگیرد، فیفا وارد عمل شده و کمیته حل اختلافات در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد اما این پروسه ممکن است 2 ماه به طول انجامد اما در این زمان شاهد به میدان رفتن نیمار برای تیم جدیدش خواهیم بود.

دیدگاه‌ها