کد خبر : 1453509 | 21 مرداد 1396 ساعت 08:11 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان ابتدا سوریه را دست کم گرفته بودند

حاتمی: از کار دفاعی تیم راضی نبودم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد ملی‌پوشان گفت: بچه‌ها در ابتدا حریف را دست کم گرفته بودند.

حاتمی: از کار دفاعی تیم راضی نبودم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مهران حاتمی پس از پیروزی 87 بر 63 تیم ملی بسکتبال کشورمان برابر سوریه در کاپ آسیا اظهار داشت: فکر می‌کنم این دو بازی که گذشت و بازی بعد بهترین فرصت برای بازیکنان است که کنار هم بازی کنند و به هماهنگی بیشتری برسند. قطعا این فرصت خوبی بود که همه بچه‌ها چند دقیقه در زمین باشند و خودشان را پیدا کنند. به خصوص اینکه با آمدن حامد حدادی به تیم باید کاری کنیم که بازیکنان بیشتر با حدادی بازی کنند و با او هماهنگ‌تر باشند.


سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که دلیل رقابت نزدیک در کوارتر اول با سوریه چه بود؟ گفت: به نظرم بازیکنان اول مسابقه یک مقدار حریف را دست کم گرفتند و فکر می‌کردند خیلی ساده برنده بازی هستند اما خیلی زود به خودشان آمدند و برنده شدند. خیلی خوشحالم که این اتفاق در این مسابقه افتاد و حالا از بازی بعد به خودمان آمده‌ایم و از ابتدا با قدرت شروع می‌کنیم.
وی درباره دیدار برابر اردن نیز گفت: همه مسابقات برای ما دشوار است. قبل از دیدار با سوریه هم گفتم این مسابقه بسیار دشوار خواهد بود و قطعا دیدار با اردن هم سخت خواهد شد و نباید غفلت کنیم. همه تیم‌ها برابر ما انگیزه دارند و با قدرت برابر ایران به میدان می‌آیند و باید حواسمان باشد.


حاتمی درباره زمان بازی نرسیدن به نوید رضایی‌فر نیز بیان کرد: 11 نفر امشب بازی کردند. واقعا سخت است 12 نفر وارد زمین شوند و حداقل چهار یا پنج دقیقه بازی کنند. ان‌شالله بازی بعدی نوید هم وارد زمین می‌شود. با این حال همه بازیکنان باید بدانند که نشستن روی نیمکت تیم ملی هم تجربه بسیار خوبی است و باید از آن استفاده کنند و زمانی که وارد زمین می‌شوند عملکرد خوبی داشته باشند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که از کار دفاعی تیمش راضی بود یا نه؟ تصریح کرد: واقعیتش را بخواهید نه. با اینکه سوریه 63 امتیاز آورد اما راضی نبودم و به نظرم بازیکنان آنطور که باید در دفاع خوب نبودند. با این حال اتفاقی است که برای هر تیمی می‌افتد و ان‌شالله در مسابقه بعدی بهتر خواهیم بود.


تیم ملی بسکتبال ایران یکشنبه در سومین مسابقه خود به مصاف اردن می‌رود.


‏این رقابت در روز پایانی مرحله مقدماتی کاپ‌آسیا ساعت 20 به وقت ایران خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها