کد خبر : 1457363 | 06 شهریور 1396 ساعت 14:40 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

ویدیچ: ماتیچ روحیه جام بردن را به یونایتد آورد

نمانیا ویدیچ، کاپیتان سابق منچستریونایتد معتقد است که نمانیا ماتیچ، هموطنش، با انتقالش از چلسی به یونایتد، روحیه کسب جام را نیز به جمع شیاطین سرخ تزریق کرده است.

ویدیچ: ماتیچ روحیه جام بردن را به یونایتد آورد

به گزارش "ورزش سه"، ویدیچ 8 سال در منچستریونایتد بازی کرد و 5 بار قهرمان لیگ شد؛ ولی از زمانی که او در سال 2013 از تیم جدا شد، دیگر موفق به کسب قهرمانی نشده اند. حال به نظر می‌رسد شیاطین سرخ با تیم خوبی که در تابستان جمع کرده اند و آمادگی بالای آنها، در مسیر کسب قهرمانی قرار گرفته باشند و ویدیچ معتقد است که ماتیچ در این میان نقش مهمی ایفا می‌کند.

 

1236311

 

 

او گفت:" بازیکنان زیادی در اولدترافورد حضور ندارند که تجربه کسب قهرمانی لیگ را داشته باشند بنابراین تفکر جام بردن بسیار مهم است زیرا این تفکر تنها از یک مربی موفق به تیم منتقل می‌شود. نمانیا قبلا هم در این شرایط بوده و می‌داند که وقتی تیم برای قهرمانی می‌جنگد، فشار روی آنها به چه شکل است.

 

او خرید خیلی خوبی برای ماست بازیکنی با کیفیت در آن پست که من تعجب می‌کنم چطور کونته اجازه جدایی اش را داد. او در بیشتر بازی های فصل گذشته چلسی حضور داشت و خوب هم کار کرد بنابراین انتظار ندارم که به بزرگترین رقیب فروخته شود.در چند بازی اول نشان داد که بازیکن یونایتد است."

دیدگاه‌ها