کد خبر : 1465547 | 14 مهر 1396 ساعت 11:58 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی اسپانیا - آلبانی

دو تیم اسپانیا و آلبانی، امشب در ورزشگاه خوزه ریکو پرز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی اسپانیا - آلبانی

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا با 22 امتیاز از 8 بازی در صدر جدول گروهش قرار دارد و با کسب پیروزی 8-0 مقابل لیختن اشتاین، تفاضل گل خود را به حدی رسانده که خیالش از این بابت راحت باشد. در حقیقت در صورتی که لاروخا در بازی امروز به پیروزی برسد، صعودش به جام جهانی قطعی خواهد شد زیرا ایتالیا عملا شانسی برای اینکه بتواند صدرنشینی را از اسپانیا بگیرد ندارد.

 

1156623

 

 

تحت هدایت لوپتگی، انگار که اسپانیا به روزهای طلایی خود در سال 2010 نزدیک شده و به نظر می‌رسد که آنها خود را برای قهرمانی در جام جهانی آماده می‌کنند. آلوارو موراتا که 4 گل برای تیمش به ثمر رسانده بود، به علت مصدمیت قادر به همراهی ماتادورها نیست. دنی کارواخال و آندرس اینیستا نیز به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند و به جای این سه نفر، آرتیز آدوریز، مهاجم بیلبائو، آلوارو اودریازولا، مدافع سوسیداد و ریچارد کوک، هافبک لاس پالماس به تیم اضافه می‌شوند.

 

خط حمله اسپانیا با حضور ایسکو و آسنسیو، همچنان کیفیت بالایی خواهد داشت. با توجه به اینکه احتمال بسیار کمی برای حضور اسپانیا در پلی آف وجود دارد، احتمالا شاگردان لوپتگی حریف را دست کم نگرفته و با تمام قدرت در این بازی ظاهر خواهند شد.

 

دیدگاه‌ها