کد خبر : 1466273 | 18 مهر 1396 ساعت 00:10 | 139.7K بازدید | 2 دیدگاه

با شکست 1-0 ولز مقابل جمهوری ایرلند

شوک اول؛ گرت بیل جام جهانی را از دست داد

تیم ملی ولز در آخرین دیدارش در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 مقابل جمهوری ایرلند با نتیجه 1-0 شکست خورد تا فرصت حضور در جام جهانی را از دست داد.

شوک اول؛ گرت بیل جام جهانی را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، ولز که در رتبه دوم جدول گروه D منطقه اروپا قرار داشت، در دیدار امشب میزبان جمهوری ایرلند بود و برای اینکه به پلی آف برود، تنها به یک تساوی از این دیدار خانگی نیاز داشت.

 

1245988

 

 

اما در شبی که گرت بیل به دلیل مصدومیت از روی سکوها بازی تیمش را تماشا می کرد، این جمهوری ایرلند بود که با تک گل جیمز مک کلین به پیروزی رسید تا ولز حتی فرصت حضور در پلی آف را هم پیدا نکند و به این ترتیب، یکی از بزرگترین ستاره های حال حاضر فوتبال دنیا، در جام جهانی آینده غایب خواهد بود.

 

 

1245986

 

ولزی ها در حالی از رسیدن به جام جهانی بازماندند که در رقابت های سال گذشته یورو 2016 نمایش های بسیار خوبی داشتند و تا نیمه نهایی هم پیش رفتند و تنها با شکست مقابل پرتغال، از دور رقابت ها کنار رفتند. همین مسئله باعث شد تا انتظارها از این تیم افزایش پیدا کند؛ اما آنها در نهایت نتوانستند در گروهی که صربستان و جمهوری ایرلند رقبای اصلی آنها بودند، حتی در رتبه دوم قرار بگیرند.

 

در این گروه صربستان در نهایت  با 21 امتیاز اول شد و به طور مستقیم راهی جام جهانی شد و جمهوری ایرلند هم باید در پلی آف حضور پیدا کند.

 

 

این اتفاق در شرایطی رخ داد که فردا شب چند ستاره دیگر هم ممکن است فرصت صعود به جام جهانی را از دست بدهند که در صدر آنها، لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین قرار دارد.

دیدگاه‌ها