کد خبر : 1470373 | 06 آبان 1396 ساعت 10:33 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

برخی حسادت و موضوع را بزرگ کردند

شرط فیروز کریمی برای بازگرداندن آندو و فخرالدینی

سرمربی گسترش فولاد شرط بازگشت آندرانیک تیموریان و میلاد فخرالدینی به تمرینات این تیم را اعلام کرد.

شرط فیروز کریمی برای بازگرداندن آندو و فخرالدینی

به گزارش "ورزش‌سه"، آندرانیک تیموریان و میلاد فخرالدینی به دلیل مصدومیت مدتی است از تمرینات گسترش فولاد دور مانده اند. درباره این دو بازیکن گفته می شود که فیروز کریمی سرمربی آبی های تبریز آنها را نمی خواهد. با این حال اما کریمی هنوز تصمیم نهایی اش را درباره این دو بازیکن نگرفته است.


فیروز کریمی درباره وضعیت آندو و فخرالدینی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما درباره آندو و فخرالدینی منتظر اعلام نظر نهایی پزشک هستیم. فخرالدینی مینیسک خارجی اش دچار پارگی شده و آندو نیز از ناحیه رباط داخلی مصدوم است.


وی ادامه داد: اگر پزشک تیم ما تایید کند که مداوای این دو بازیکن تا شروع نیم فصل دوم طول می‌کشد، باید تصمیم دیگری بگیریم. با توجه به اینکه اگر مداوای این دو بازیکن به نیم فصل دوم بکشد، مدتی نیز برای آماده سازی بدنی آنها باید در نظر بگیریم و در این شرایط مجبور هستیم بازیکن جایگزین کنیم. البته اگر این اتفاق بیفتد هم با حفظ کلیه ممیزات کاری آن را انجام می دهیم.


سرمربی گسترش فولاد همچنین گفت: فخرالدینی در طول مسابقه ما مصدوم شده و در عین حال آندو نیز در تمرینات ما آسیب دیده و به همین خاطر اولین پاداش یا تشویق تیمی که در نظر گرفته شود، به آنها نیز پرداخت می شود. اگر شرایط این دو بازیکن را در نظر نگیریم که بازیکنان دیگر هم با تمام وجود بازی نمی کنند. به همین خاطر اگر آنها طول درمانشان به نیم فصل دوم برسد، با حفظ تمام موازین اقدام به جذب جایگزین خواهیم کرد.


کریمی در پایان افزود: من همه این نفرات را دوست دارم. آندو، فخرالدینی و حتی بازیکنی مثل رضا خالقی فر همه برای فوتبال ما زحمت کشیده اند و تاثیرگذار بوده اند. متاسفانه برخی این موضوع را بزرگ کردند و علیه ما موضع گرفتند. برخی حسادت کردند و حرف هایی زدند که درست نبود و هرگز نمی شود شخصیت این دو بازیکن را زیر سوال برد.

دیدگاه‌ها