کد خبر : 1483082 | 03 دی 1396 ساعت 17:48 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید هم 3 گل خورد

کمالوند: 5 بازیکن ما بالای 40 درجه تب داشتند

سرمربی نفت آبادان بعد از شکست برابر استقلال در نشست خبری حاضر شد.

کمالوند: 5 بازیکن ما بالای 40 درجه تب داشتند

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند سرمربی نفت آبادان بعد از شکست سنگین برابر استقلال با حضور در نشست خبری درباره این دیدار صحبت های گوناگونی مطرح کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

صحبت های اولیه؟


این برد را به تیم استقلال، کادرفنی، بازیکنان و هواداران این تیم تبریک می گویم. می دانستیم بازی سختی داریم اما این نتیجه را پیش بینی نمی کردیم. ما چند مشکل داشتیم. مشکل اول این بود که در 10 روز، برای سومین مرتبه برابر استقلال و پرسپولیس به میدان رفتیم و در جام حذفی نیز 120 دقیقه مسابقه دادیم. نفت آبادان بازیکن کافی برای این مسابقات ندارد و ما لیگ را فدای جام حذفی کردیم. متاسفانه 5-6 بازیکن ما از جمله مرتضی اسدی دچار آنفولانزا شدند و چند بازیکن نیز غیرت کردند که برای ما به میدان رفتند. این موضوع نیز مزید بر علت شد. دیروز رئال مادرید هم سه گل خورد و این طبیعت فوتبال است. بازیکنان ما تمام انرژی خود را برابر پرسپولیس گذاشتند. ما در 20 دقیقه اول تا زمانی که جان داشتیم خوب بازی کردیم اما سپس قافیه را باختیم.

 

جام حذفی اولویت است؟


چون در 4 روز بازی داشتیم، باید تمام انرژی را در جام حذفی می گذاشتیم. مطمئن باشید در نیمه نهایی حذفی، یک تیم دیگر را می بینید و این تیم 15 درصد توان ما بود. بهترین و موثرترین و رهبر تیم ما یعنی مرتضی اسدی را در اختیار نداشتیم تا شانس همه جوره یار استقلال باشد.

 

تعویق بازی جام حذفی؟


هر دو تیم درخواست تعویق بازی را دارند. ما چوب سازمان لیگ را می خوریم و آقای فتاحی به خوبی می داند. ما تنها تیمی بودیم که استراحت نداشتیم و مجبور شدیم در نیم فصل برابر پرسپولیس به میدان برویم زیرا زمان دیگری موجود نبود. ما 10 روز نیاز داریم تا ریکاوری کنیم و شاید در بازی بعدی از 8 بازیکن استفاده نکنم. تیم من در آستانه آسیب دیدگی است.

 

تغییر استراتژی در لیگ؟


بازی در لیگ و جام حذفی متفاوت است. ما اکنون پای فینال هستیم و استقلال را ببریم فینالیست خواهیم بود اما در لیگ به دنبال این هستیم تا جایگاه خوبی داشته باشیم. می خواستیم در جام حذفی نباشیم اما در نهایت در این جام شرکت کردیم و حالا همه توان ما این است که در جام حذفی درخشان عمل کنیم.

 

بازیکنان جدید؟


ما خیلی در فشار هستیم و تیم ما از پا افتاده است و شاید امروز نتیجه بدتر می شد. یک جا هست که بدن نمی آید و من در رختکن حرفی نزدم و به آنها خسته نباشید گفتم. 5 بازیکن ما در رختکن بالای 40 درجه تب داشتند.

دیدگاه‌ها