کد خبر : 1484255 | 09 دی 1396 ساعت 10:10 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

۱۲ بازی و تنها یک کلین شیت

بازگشت اخباری با ۳ گل خورده

در هفته هفدهم ۲۰ گل از خط دروازه ها عبور کرد که سپاهان با ۴ گل و استقلال و صنعت نفت آبادان با ۳ گل بیشترین مشارکت را در گلزنی داشتند.

بازگشت اخباری با ۳ گل خورده

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدرضا اخباری که در این فصل سنگربان اول سایپا بود، در ۱۱ هفته ابتدایی برای نارنجی پوشان به میدان رفت که تنها یک بار موفق به ثبت کلین شیت شد. او در این ۱۱ بازی ۱۵ گل دریافت کرد و سایپا نیر در ۱۱ هفته ۳ برد، ۵ تساوی و ۳ باخت را تجربه کرد.


بعد از دیدار هفته یازدهم سایپا مقابل پرسپولیس اخباری از ترکیب تیمش بیرون رفت و کم کم زمزمه جدایی او و پیوستنش به سپاهان به گوش رسید. در این فاصله حامد فلاح زاده به قفس توری نارنجی پوشان رسید و در ۵ دیداری که به میدان رفت، موفق به ثبت ۳ کلین شیت شد. او ۴ گل دریافت کرد و با تیمش ۳ برد، یک تساوی و یک باخت را تجربه کرد.


دیروز اخباری بعد از مدتها به ترکیب تیمش بازگشت و نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد. او با سه گلی که دریافت کرد جمع گلهای خورده اش را به ۱۸ گل در ۱۲ بازی رساند و معدل ۱.۵ گل خورده در هر بازی را به نام خود ثبت کرد.


سایپا در هفته هجدهم میزبان استقلال خوزستان خواهد بود و حالا باید منتظر ماند و دید بهزاد غلامپور کدام دروازه بان را برای حراست از دروازه سایپا به علی دایی معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها