کد خبر : 1484344 | 09 دی 1396 ساعت 14:15 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای سخت من سپری شد

جهانی: یزله؛ شادی گل طلایی پوشان است

هافبک صنعت نفتی ها گفت به نظرم صنعت تا اینجای کار خوب نتیجه گرفته و رتبه ششم آن هم با توجه به شرایط بد مالی جایگاهی بدی برای ما نیست.

جهانی: یزله؛ شادی گل طلایی پوشان است

به گزارش "ورزش سه"، میلاد جهانی که پس از طی دوران مصدومیت این روزها برای صنعت نفتی ها به میدان می رود در دیدار اخیر این تیم موفق شد برای طلایی پوشان گلزنی کند. او در رابطه با دوران مصدومیت خود گفت: بعد از بازی با پرسپولیس و گلزنی در آن دیدار مصدوم شدم و دیگر نتوانستم گلی به ثمر برسانم. روزهای سختی داشتم و مصدومیتم خیلی طولانی شد اما همسرم در بازگشتم به میادین تلاش بسیاری داشت و از او بابت تمام زحماتش تشکر می‌کنم. 


او درباره پیوستن خود به فولاد خوزستان گفت: به هیچ عنوان به فولاد نرفته بودم و شایعاتی که درباره من بیان شده صحت ندارد. من فقط برای درمان و کار پزشکی به خوزستان رفته بودم چون دکتر نوروزی آنجا بود و می‌خواستم از نظرات پزشکی ایشان برای بهبود درمان اطلاع پیدا کنم.


هافبک آبادانی ها ادامه داد: صنعت را دوست دارم و پیشتر در گسترش فولاد با فراز کمالوند تجربه شاگردی داشتم و به هیچ وجه از این تیم به جای دیگری نرفته‌ام. مطمئنا اگر پیشنهادی هم داشتم گزینه اولم صنعت بود و تا جایی هم که توان داشته باشم برای این تیم و موفقیتش تلاش خواهم کرد.


او درباره به میدان نرفتن در دیدارهای اخیر و پس از بهبودی گفت: من پیش از بازی با پرسپولیس در حذفی و لیگ بدنم آماده بازی بود اما اینکه چرا در آن دو دیدار به میدان نرفتم به صلاحدید و نظر کادرفنی برمی‌گردد. مطمئنا در تمرینات صنعت تلاشم را خواهم کرد تا در بازی بعدی مقابل پرسپولیس به میدان بروم اما اینکه آیا بعد از یکسال دوباره به این تیم گل خواهم زد به شانس و ایجاد موقعیت در روز بازی برمی‌گردد. فعلا تا آن بازی 6 هفته دیگر باقی مانده و از حالا زود است که بگویم گل خواهم زد یا نه.


جهانی درباره شادی گل خود ادامه داد: من شمالی‌ام اما بازیکن آبادانم و در این دو سال که در آبادان حضور دارم در اکثر مواقع هر کس که گل می‌زند رقص یزله، شادی گلش است. این کاری است که از ابتدای رقابت‌ها با یکدیگر عهد کرده‌ایم و با گلزنی انجامش می‌دهیم. البته ما به جز رقص یزله، رقص تک دست هم در آبادان داریم که اصولا دسته جمعی و با اتمام بازی آن را انجام می‌دهیم.


وی درباره نتیجه گیری صنعت نفت گفت: به نظرم صنعت تا اینجای کار خوب نتیجه گرفته و رتبه ششم آن هم با توجه به شرایط بد مالی جایگاه بدی برای ما نیست. این نتایج خوب به قدرت تفکرات فنی آقای کمالوند برمی‌گردد، او امسال صنعت را تغییر داده و تیم قوی‌ای ساخته است.

دیدگاه‌ها