کد خبر : 1494405 | 09 دی 1396 ساعت 19:17 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 2 - 1 لستر؛ مثل همیشه محمد صلاح!

لیورپول توانست با دبل محمد صلاح با نتیجه 1-2 لستر را در آنفیلد مغلوب کند.

لیورپول 2 - 1 لستر؛ مثل همیشه محمد صلاح!

 

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول موفق شد به مانند هفته های اخیر با درخشش محمد صلاح و دبل او از سد لسترسیتی گذر کرده و حضور خود در رتبه چهارم را قطعی سازد.
 

بازی با برتری لستر آغاز شد و این تیم در همان دقیقه سوم و روی همکاری فوق العاده بازیکنانش که به پاس محرز در برابر دروازه خالی به واردی ختم شد، توسط گلزن انگلیسی خود به گل رسید.

 

1273171

 

تنها 4 دقیقه بعد و روی پاس تماشایی مانه، صلاح بهترین بخت را برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه او با فاصله کمی به بیرون رفت. دقایقی بعد کوتینیو شانس خود را از فاصله ای دور امتحان کرد اما کسپر اشمایکل مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

 

در دقیقه 25 این بار گومز با ضربه از راه دور قصد باز کردن دروازه لستر را داشت که توفیقی حاصل نشد. در ادامه نیمه اول بازی آرام شد و دفاع منسجم لسترسیتی اجازه خلق موقعیت را از لیورپول گرفت تا روباه ها با یک گل برتری به رختکن بروند.

 

اما با شروع نیمه دوم لیورپول در دقیقه 50 به گل رسید. پاس استثنائی و پشت پای مانه، صلاح را صاحب موقعیت کرد تا او نیز با حرکتی انفرادی و جاگذاشتن مدافعان پیش رو، زننده گل تساوی لیورپول لقب بگیرد.

 

1273179

 

1273180

 

در دقیقه 60 ستاره مصری لیورپول فرصت بسیار خوبی برای زدن گل برتری داشت اما ضربه چیپ او با اختلاف کمی از بالای سر اشمایکل به بیرون رفت. در دقیقه 67 این لستر جلوکشیده بود که می توانست توسط اندیدی به گل برسد اما ضربه این بازیکن با کمترین اختلاف به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 75 محمد صلاح باز هم موفق به گلزنی شد. روی پاس میلنر، ستاره مصری با جاگذاشتن دیدنی مدافع لستر، تک به تک شد و با ضربه ای دقیق گل دوم لیورپول را به ثمر رساند.

 

در ادامه لسترسیتی برای جبران گل خورده پیش کشید و حملات پراکنده ای را روی دروازه حریف ترتیب داد که به نتیجه نرسید تا در نهایت لیورپول با همان نتیجه 1-2 لستر را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها