کد خبر : 1495091 | 13 دی 1396 ساعت 10:26 | 112.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیمی از میانه جدول لیگ قطر؛

با مشتری جدید طارمی آشنا شوید

الغرافه قطر، مشتری جدید مهدی طارمی است.

با مشتری جدید طارمی آشنا شوید

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس های فراوان، به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی تصمیم گرفته اند که این راه 4 ساله را از هم جدا کنند تا طارمی پس از دورانی درخشان در تیم پرسپولیس، لژیونر شود. او که پیش تر هم قصد لژیونر شدن کرده بود، این بار با عزمی راسخ تر به دنبال حضور در لیگی به جز لیگ ایران است و فعلا دست به نقد ترین مشتری اش، الغرافه قطر است. با مشتری طارمی بیشتر آشنا شویم:

 


تیمی 38 ساله، پرافتخار و با استادیومی کوچک!

 

الغرافه قطر تیمی است که در سال 1979 در دوحه تاسیس و البته تا سال 2004 با نام الاتحاد در میادین حاضر شد. آن ها 7 بار در لیگ قطر به قهرمانی رسیدند و همین تعداد قهرمانی نیز در جام امیر قطر دارند. ورزشگاه این تیم ثانی بن جاسم است که 13 سال قدمت و حدود 25 هزار نفر گنجایش دارد.

 


بولنت اویگون؛ مربی پرحاشیه برای ایرانی ها!

 

بولنت اویگون مربی ترکیه ای تیم الغرافه است. او از سال 2006 در تیم های ترکیه ای مشغول فعالیت بود و پس از سال 2013 در لیگ ستارگان قطر است. در زمان حضور آندو در ام صلال، این مربی هدایت تیم تیموریان را برعهده داشت و حتی پس از شکست مقابل العربی قطر، نام تیموریان را در لیست مازاد قرار داد. 


الغرافه، تیمی در میانه جدول

 

این تیم زردپوش قطری، هم اکنون با 11 امتیاز در رده هفتم لیگ 12 تیمی قطر قرار دارد. آن ها با تیم بالایی 3 امتیاز و با تیم پایینی 1 امتیاز فاصله دارند و شانس کمی برای حضور در لیگ قهرمانان دارند. آن ها در 11 بازی، 16 گل زده و 17 گل خورده اند تا نیاز به یک مهاجم گلزن در تیمشان احساس شود.


مهاجمان پرتعداد و تنها یک گلزن!

 

در لیست تیم الغرافه مهاجمان زیادی حضور دارند که البته برخی به کار گرفته نشده و برخی هم بازیکنان جوانی هستند؛ اما نام بازیکنان پرآوازه ای چون ولادیمیر ویس نیز میان آنها به چشم می خورد. ویس بهترین گلزن این تیم با 5 گل است و پس از آن علاالدین با دو گل در 10 بازی جایگاه دوم را در اختیار دارد. البته در هافبک ها نیز بازیکنان گلزنی نظیر لوییز 33 ساله حضور دارند.

دیدگاه‌ها