کد خبر : 1503079 | 17 بهمن 1396 ساعت 09:55 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

سلام نظامی خسروی وفا در روز خداحافظی (عکس)

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین بعد از ۳ دهه روز گذشته از سمتش کنار رفت.

به گزارش "ورزش سه"، چند سال بعد از انقلاب اسلامی و تقریبا همزمان با جنگ تحمیلی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین آغاز به کار کرد. از همان ابتدا این محمود خسروی وفا بود که ریاست فدراسیون را برعهده داشت و در طول ۳ دهه اخیر به یک مدیر محبوب میان پارالمپیکی ها تبدیل شد.


در حالی که کسی تصور نمی کرد حتی با وجود گذشت ۳۱ سال از ریاست خسروی وفا در فدراسیون جانبازان و معلولین او در این مقطع تصمیم به ترک اتاق ریاست این فدراسیون بگیرد، قانون انتزاع کمیته ملی المپیک و پارالمپیک این مدیر ۶۴ ساله را در یک دوراهی بزرگ قرار داد.


او دیگر نمی توانست همزمان ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک را برعهده داشته باشد. خسروی وفا هم تصمیمش را گرفت و در انتخابات دوره جدید فدراسیون جانبازان و معلولین شرکت نکرد.


روز گذشته کار خسروی وفا بعد از ۳۱ سال ریاست در این فدراسیون به پایان رسید و او کلید اتاقش را از امروز تحویل حمید علی صمیمی می دهد که در انتخابات روز گذشته از اعضای مجمع حداکثر آرا را به دست آورد.


دیروز بدون شک روز خاصی برای محمود خسروی وفا بود که از این پس باید تنها در کمیته پارالمپیک به کارش ادامه دهد و همچنان از ورزش جانبازان و معلولین جدا نخواهد شد.

 

1281488

 

1281490

 

1281489

دیدگاه‌ها