کد خبر : 1507546 | 06 اسفند 1396 ساعت 12:12 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

یادگاری برانکو و ویسی در شرایطی متفاوت (عکس)

برانکو ایوانکوویچ و ویسی تقابل های جالبی با یکدیگر داشته اند اما روز گذشته، در متفاوت ترین شرایط ممکن به مصاف هم رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، اولین تقابل در هفته های ابتدای لیگ پانزدهم بود، جایی که آبی های خوزستان کم کم خود را به عنوان پدیده لیگ معرفی می کردند و از آن طرف، پرسپولیس با برانکو حال و روز خوشی نداشت. شاگردان ویسی در روزی که کارت قرمز بحث برانگیز به هادی نوروزی داده شد، با نتیجه 2-1 پیروز میدان شدند و راه قهرمانی را آغاز کردند. یک نیم فصل بعد، پرسپولیسی ها با 2 گل طارمی و عالیشاه حریف را شکست دادند اما در نهایت این استقلال خوزستان و عبدالله ویسی بودند که قهرمانی لیگ را از آن خود کردند.

 

1286023

 

فصل بعد، مربی قهرمان لیگ به سپاهان رفت اما در آن جا نتوانست موفق باشد و با شکست مقابل پرسپولیس در اصفهان و تهران، طلسم چندین و چند سال دبل سپاهان برابر پرسپولیس را شکست. ویسی پس از ناکامی در اصفهان به اهواز بازگشت تا روزهای خوب لیگ پانزدهم را تکرار کند اما هیچگاه اوضاع آنطور که باید، پیش نرفت تا این که روز گذشته، استقلال به عنوان تیم مدعی سقوط به مصاف پرسپولیسی آمد که قهرمانی اش وابسته به یک پیروزی یا حتا تساوی مقابل استقلال تهران است.

 

اما تیم عبدالله ویسی در مقابل پرسپولیسِ برانکو همانند تیم های قعرنشین نبود. آن ها اگرچه نتوانستند دروازه سرخپوشان را مکرر تهدید کنند، اما حداقل در نتیجه آبرومندانه عمل کردند و تنها با یک گل بازنده بازی شدند؛ یعنی بهتر از بازی برگشت لیگ پانزدهم!

 

در سه فصل اخیر، برانکو همواره جزو مربیان پیشتاز لیگ بوده اما ویسی، روند نزولی را طی کرده و حالا برای بازگشت به روزهای اوج، کار بسیار سختی دارد.

 

(عکس: احمد معینی جم)

دیدگاه‌ها