کد خبر : 1509314 | 13 اسفند 1396 ساعت 15:55 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیمات جنجالی گزینه قضاوت دربی در قائمشهر

زرگر با دو تصمیم خود روزی جنجالی در قائمشهر تجربه کرد.

تصمیمات جنجالی گزینه قضاوت دربی در قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، گزینه قضاوت دربی پایتخت روز پر حاشیه ای را در قائمشهر سپری کرد. زرگر که قضاوت دیدار نساجی مازندران و مس کرمان را بر عهده داشت، در نیمه اول با عدم اخراج ممشلی و در نیمه دوم با اخراج این بازیکن حاشیه ساز شد.


مدافع نساجی مازندران در نیمه اول در شرایطی که محمدعلی اکبرخواه فاصله چندانی تا تک به تک شدن نداشت و در حال حرکت به سمت دروازه حریف بود، او را متوقف کرد اما داور مسابقه به این بازیکن تنها یک کارت زرد نشان داد. این تصمیم داور برای دقایقی بازی را متوقف کرد و بازیکنان مس کرمان به تصمیم او معترض بودند اما در نهایت تغییری در تصمیم او ایجاد نشد.


زرگر اما دقیقه 55 مسابقه با نشان دادن کارت زرد دوم، ممشلی را از زمین مسابقه اخراج کرد. این کارت زرد در شرایطی به ممشلی نشان داده شد که خطای این بازیکن نه در موقعیت خطرناک رخ داد و نه در شرایط خطرناکی و یک خطای معمولی فوتبالی بود. این بار ممشلی و بازیکنان نساجی به شدت نسبت به تصمیم داور مسابقه معترض بودند و حتی ممشلی حاضر نبود از زمین مسابقه بیرون برود.


تصمیمات جنجالی داور مسابقه می تواند روی نتیجه این دیدار تاثیر بگذارد تا گزینه قضاوت دربی روز پر حاشیه ای را سپری کرده باشد.

دیدگاه‌ها